• Titel^^
    Want nu praat precies iedereen daar over

    Alvast bedankt


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    ken je manga?
    het is eigenlijk gwn een tekenfilm alleen dan anders getekent :Y)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Letterlijk zijn het gewoon tekenfilms.
    Alleen zijn ze in een speciale stijl getekend en zijn ze 9/10 in het Japans. ^-^


    Let the Night embrace you

    Gewoon even googlen en je vind een hoop.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Dit is Anime.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:

    Dit is Anime.


    aah dat oke bedankt


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Stubby schreef:
    (...)

    aah dat oke bedankt

    Graag gedaan!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wtf, dadelijk denkt ze dat anime oversekste filmpjes zijn o-o''
    Dat is niet zo.

    > Met anime durven ze wel meer geweld, bloed, oversekste dingen etc. te laten zien maar er zijn speciale genres. Dingen zoals yaoi moet je dus niet gaan kijken wat dat is 18+ jongenxjongen shit enzo. (Of je moet er van houden)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Wtf, dadelijk denkt ze dat anime oversekste filmpjes zijn o-o''
    Dat is niet zo.

    > Met anime durven ze wel meer geweld, bloed, oversekste dingen etc. te laten zien maar er zijn speciale genres. Dingen zoals yaoi moet je dus niet gaan kijken wat dat is 18+ jongenxjongen shit enzo. (Of je moet er van houden)


    Ja euhm nee niks voor mij dus


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    GaGa4Life schreef:
    (...)

    Ja euhm nee niks voor mij dus


    Ik zei toch, ze hebben verschillende genres.
    K-on is compleet onschuldig.
    Niks overseksts, geweldadigs of bleoderigs aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry jongens kon geen ander filmpje vinden (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zoek wel evne filmpje :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Voorbeeldje van compleet onschuldige anime. Geen 16 of 18+ gebeuren ;) Hij heet K-on en is grappig en heeft te maken met muziek.



    Als je dit niet mooi getekend of leuk lijkt/vind, betekend dat niet dat je alle anime's slecht vind. Anime's zijn allemaal op erg verschillende manieren getekend en er zijn echt heeel veel genres in anime, er zit altijd wel wat bij wat je leuk vind. Als je er eentje zoekt wil ik je best helpen met zoeken ;)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alleen qua ogen zijn er al zoooo veel verschillende stijlen. Wel meer dan 200 ;)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Voorbeeldje van compleet onschuldige anime. Geen 16 of 18+ gebeuren ;) Hij heet K-on en is grappig en heeft te maken met muziek.



    Als je dit niet mooi getekend of leuk lijkt/vind, betekend dat niet dat je alle anime's slecht vind. Anime's zijn allemaal op erg verschillende manieren getekend en er zijn echt heeel veel genres in anime, er zit altijd wel wat bij wat je leuk vind. Als je er eentje zoekt wil ik je best helpen met zoeken ;)


    K-ON <33

    Zoals Endure schrijft.
    Het zijn niet alleen oversekte dingen hoor. x']