• Hallo Q-terians,
    Marleen en ik willen een meeting in Eindhoven organiseren, en wel op 28 Mei.
    Want dan ben ik klaar met mijn eindexamens ('a).

    Alles op een rijtje:
    28 Mei.
    Van 14.00 tot 18.00
    Ontmoetingsplek: Free Record Shop op het station.


    Wie wil er allemaal komen? ;D
    Rocket
    PRESIDENT
    KirstenSnaps
    Justjeff8d
    Pedophile
    mimin2
    Gaby
    Mstomkaulitz
    EstrellaVida
    Shuffle

    Misschien
    mispattinson
    YingYang
    Inviolable
    OMYJBIEBER
    Peanutxhead



    Als iedereen wat eten/ drinken mee neemt hoeft niet veel te zijn dan kunnen we met z'n allen gaan picknicken.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 3:12 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    nou volgens mij heb je meer logica als ik xD af en toe ben ik echt een zombie eh waar waren we ook alweer? huh wat was de vraag? niet echt handig als je opeens een vraag krijgt in de les xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    nou volgens mij heb je meer logica als ik xD af en toe ben ik echt een zombie eh waar waren we ook alweer? huh wat was de vraag? niet echt handig als je opeens een vraag krijgt in de les xD


    Hahaha, dat is inderdaad alles behalve handig!:'D
    Maar eh, voor ik het vergeet te vragen, je weet de Free Record Shop toch wel te vinden op het station? En wat neem je mee voor de picknick? (:


    everything, in time

    ehm goede vraag ik ben niet bekend in eindhoven, maar ik was er wel een keer voor 5 minuten maar toen had ik de verkeerde trein genomen de intercity naar eindhoven inplaats van de sprinter naar boxtel toen stond ik daar xD maar nee maar ergens op het station? is het zo groot? xD en ik eet thuis wel wat en neem wat drinken mee verder als dat goed is?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    ehm goede vraag ik ben niet bekend in eindhoven, maar ik was er wel een keer voor 5 minuten maar toen had ik de verkeerde trein genomen de intercity naar eindhoven inplaats van de sprinter naar boxtel toen stond ik daar xD maar nee maar ergens op het station? is het zo groot? xD en ik eet thuis wel wat en neem wat drinken mee verder als dat goed is?


    Drinken is prima, maar je begrijpt dat het er niet om gaat dat je iets voor jezelf meeneemt, hea?:3
    Zal ik je anders mijn nummer pb'en, dan kun je me bellen als je op het station bent en dan leidt ik je naar de free record shop/ik kom je halen. Tenzij je liever niet je nummer geeft, ook begrijpelijk.(:


    everything, in time

    @Jeffrey, we hebben over jou zitten roddelen (nerd)
    @Kirsten, maar morgen ben jij stiekem je verstand verloren ^^
    @Marleen, Marleen, morgen knuffeeeeeeeeeel! <'3

    ah ok dan zal ik kijken wat ik thuis heb liggen (A) mss kan ik iets van ons mam stelen hahah xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    roddelen ok roddelen leuk kan ik meeroddelen? xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Neuh, meidenpraat (puh)

    Marleen geef je nummer ook ff aan mij, ik ken de weg nietecht daar --' en trouwens, hoe laat vertrek jij? Ik kom met de bus langs helmond (:

    ok gezellig :Y) heel de dag naar meidenpraat luisteren xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    oh ja trouwens ik ben er rond 10 voor 2 dan is de trein er als het goed is als die vertraging heeft word ik gek >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Sevda ik kom oooooooooooooooookk (:

    Vandaag is de dag xD


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    GeerGeweer schreef:
    Vandaag is de dag xD


    Ben jij bekend in eindhoven? (:


    everything, in time

    .. EN IK KOM NIET


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!