• Sommige van jullie weten misschien wel dat ik gister een feestje had. Dus me vriendin was jarig, en er waren echt veel mensen uitgenodigd. Zoiezo hele klas enzo. Maar het leek wel of iemand iets in me drinken had gegooit ofzo zo raar deed ik die nacht. Ik werd vanmorgen wakker, en het leek allemaal of het een droom was en ik kon me alles nog vaag herinneren. Dus me vriendin belde me en die vertelde dat ik, had geschuurd met me vriendin en dat ik met heel veel jongens had gedanst en dat ik had geschuiveld met een jongen. Maar die jongen was wel leuk, en iedereen zegt dat we bijna gingen zoenen ofzo. Ik was echt in shock van mezelf dat ik dat heb gedaan. Volgende keer blijf ik aan de kant, haha C:

    Ook is een keer meegemaakt, dat jullie iets gedaan hadden wat je nooit had verwacht van jezelf?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Hahaa, dat is iets wat ik altijd doe op feestjes..xd

    Nou.. dat ik een keer iemand keihard in zijn gezicht had geslagen, dat was niet echt de bedoeling, maar ik was gewoon zo ontzettend boos! Ik schrok echt enorm van mezelf toen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    zelfde verhaal, ongeveer een jaar geleden :D

    een paar mensen hadden vrij veel vodka in mijn biertje gegoten en dat overleefde ik niet zo goed --'


    The beating of a million drums, the fire of a million guns, the mother of a million sons: civillization.

    Ik zie wel hoe het morgen avond gaat :Y)

    Maar ik kan wel goed tegen drank, en word niet snel drunk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Waarom de volgende keer aan de kant blijven?
    Af en toe een beetje gek doen kan best :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik was een keer bang voor mezelf. Ik dacht dat ik zelfmoord zou plegen. Beu, ben blij dat die nacht over is. Ik wil niet dood. :x


    wth.

    Ja, dat ik ging zoenen met n jongen die ik niet kende. En nu weet ik nog steeds niet wie het was.

    Nee ik doe eigenlijk altijd zo met uitgaan haha (banana)
    Misschien dat ik vanavond wel iets geks ga doen, dat hoor je morgen dan wel weer.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 16:40 ]


    -

    Naar de bioscoop gaan met de jongen die ik leuk vond. :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik heb een keer iemand keihard gebeten,hij heeft er nu nog altijd een litteken van,ghehehe.


    everybody needs a song.

    Wow! Altijd op je drankje letten hoor :O Dat kan heel gevaarlijk zijn! Pas op ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jetlag schreef:
    Waarom de volgende keer aan de kant blijven?
    Af en toe een beetje gek doen kan best :9~


    It's going to be difficult, but not impossible.

    En je had niet gedronken? =p


    Has no one told you she's not breathing?