• Hayhay.
    2 vriendinnen van mij en ik gaan binnenkort naar een feest toe. We krijgen Flugel aan geboden. Maar nu zou ik willen weten, 1: hoeveel % zit er in 1 flesje? 2: na hoeveel flesjes word je ongeveer aangeschoten?

    X

    Ik heb het nog nooit gedronken.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 11:24 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    uuuhhhh google.nl?


    Shoganai i ne~

    Als je daarvan aangeschoten wil worden moet je echt een shitload aan flesjes leegdrinken :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dumbledore schreef:
    Ik heb nog nooit flugel op, dus geen idee. Geef mij maar bier. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij gingen dat altijd zelf maken, en dan in cola flessen doen en dan had je heel veel. Maar zelfs daar werd je niet echt aangeschoten van :')


    As travars

    Geen idee, want ik drink niet.

    ligt eraan. als jij gewend bent om veel te drinken.. dan wordt je hier niet zo snel dronken van.


    To infinity and beyond •

    xSnoepjex schreef:
    Wanneer je aangeschoten word dat ligt aan jezelf.
    Maar ik zou er niet te veel van drinken, want het smaakt zoetig en sommige mensen gaan dan steeds meer ervan drinken omdat het lekker is.


    Sometimes it's best not to care.

    het is best lekker :3 hoeveel erin zit, weet ik niet, maar ik denk niet dat je er snel dronken van wordt want het is echt een klein flesje :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oh en ehm, als je echt dronken wil worden neem dan gewoon een fles Goldstrike. Zit 50 % in, en na een tijdje ben je in één klap dronken. Maar Flugel is lekker, maar word je niet zo heel erg dronken van volgens mij.


    Sometimes it's best not to care.

    bluelist schreef:
    Geen idee, want ik drink niet.

    Nou, ik moet een hele hoop van die flesjes naar binnen gieten, wil ik dronken worden..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Genius schreef:
    Je moet heel veel van die krengen ophebben wil je aangeschoten worden, nouja ik dan (quote)

    Hahaha me too. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 17:22 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Euh, ik moet minstens twee van die dozen leeghebben voordat ik aangeschoten word. Maar ik drink die zooi niet meer, ik vind 't breezersletjes-drank.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)