• goes Birthday, omdat een vriend van mij vandaag jarig is. (:
    Om het topic nuttig te houden, wat betekent jouw laatst veranderde username?


    Opgeven is geen optie.

    Soundeffect > Uh ja, geniale ingeving?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JBIEBER is een zanger - JUSTIN BIEBER -(H)

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 16:59 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Brunhilde - een verhaal over een vrouw, die een gordeldroeg en daarom oersterk werd. De vrouw werd betoverd door een heks en veranderde daardoor in een trol. De betovering werd pas verbroken als ze wakker zou worden naast de man met wie ze de nacht doorgebracht had. Het verhaal is heel triest maar ook wel heel mooi, omdat het een mooi einde heeft :3


    Wie du mir, so ich dir.

    OMYJBIEBER schreef:
    (...)
    Is dat geen wasmiddel ?;D


    Volgens mij wel ja..?

    Oh mijn god, de titel was de dag van het Justin Bieber concert.

    Hortons,
    Komt van Tim Hortons een soort snackbar, ongeveer hetzelfde als Starbucks. -heel bekend in Canada-

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 17:08 ]


    <3

    MissColfer > Fan van Chris Colfer xD

    Veeyah -> Hoe je 'Villa' uitspreekt [als in David Villa (joehoe)]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    oke uh
    van een game
    van de character ''Fiddlesticks'', zijn grootste kracht is zijn ability ''Crowstorm'' waarbij er allemaal kraaien om hem heen zweven en hij damage doet op alle tegenstanders die rond om hem staan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Broach schreef:
    (...)

    270311 is heus niet de dag ván Justin Bieber ofzo.

    Offtopic: Je moet morgen nog steeds die Birthday hebben hé, en de andere dagen ook.. en die andere dagen ook.

    Want dat zeg ik toch ook? -_____- Jezus christus.

    Adeline: Frans voor 'nobel'.
    1968: Gewoon een jaargetal uitgekozen.


    -

    Silmarillion:

    De Silmarillion is een boek samengesteld op basis van teksten van J.R.R. Tolkien. Het werd in 1977, vier jaar na zijn dood, gecompileerd en uitgegeven door zijn zoon Christopher Tolkien. De titel refereert aan een drietal juwelen, de Silmarillen, vervaardigd door de elf Fëanor.
    In dit boek wordt onder andere het ontstaan van Midden-aarde beschreven, en hoe het Kwaad in de wereld komt. Het tijdsbestek beslaat de eerste drie era's van de wereld en de schepping die eraan vooraf ging. Eigenlijk is de Silmarillion niet één boek, maar een compilatie van meerdere boeken: Ainulindalë (het scheppingsverhaal), Valaquenta, Quenta Silmarillion, Akallabêth (de Val van Númenor) en Over de Ringen van Macht en de Derde Era.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Loveletters --> gwn leuk XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    I >3 Harry Potter,daarom! =D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    xBrownie, jullie denken natuurlijk nu allemaal aan brownies, maar hij is vernoemd naar mijn gerbil (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    R is van Reina
    x= gewoon leuk
    Sergio = Sergio Ramos
    Jan= Jan Vertonghen


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.