• Muziek zoals les memoires blesees en the piano(ik weet de echte naam even niet meer)
    Ik kan ze hier niet posten want ik zit op mijn ipod. Dus iemand?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dead can Dance, Nox Arcana, Arcana, Lisa Gerrard, New Age, Dark Age, Ashram, Michelle Belanger, Dark Sanctuary en vast wel meer waar ik nu heel even niet op kan komen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 0:52 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Dead can Dance, Nox Arcana, Arcana, Lisa Gerrard, New Age, Dark Age, Ashram, Michelle Belanger, Dark Sanctuary en vast wel meer waar ik nu heel even niet op kan komen.


    Morgen ga ik ze allemaal luisteren maar wat ik tot nu toe hoorde was goed dus thank you


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Oh ja, Deaf Center en Erik Satie hebben ook misschien nog wel wat. Graag gedaan. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lol uit verveling ging ik het opzoeken en ik dacht 'huh, wat een rare muziek'
    Ik ken het genre verder niet :'D

    Is niet vreemd, is mooi. (joehoe)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Is niet vreemd, is mooi. (joehoe)


    Zal vast wel. Ik ben het niet gewend. (krul)
    Ik dacht de hele tijd 'hmh, en wanneer komt de muziek nou'
    Tot ik me besefte dat ik daar al naar luisterde :'D
    Maar ach, 't is niet lelijk.

    Dominance schreef:
    (...)

    Zal vast wel. Ik ben het niet gewend. (krul)
    Ik dacht de hele tijd 'hmh, en wanneer komt de muziek nou'
    Tot ik me besefte dat ik daar al naar luisterde :'D
    Maar ach, 't is niet lelijk.



    Lol, het is gewoon een heel ander soort genre, met meerdere subgenres wel. Wat je vaak eigenlijk in films hoort, zonder er erg in te hebben. Niet dat het alleen maar filmmuziek is, maar zo heb ik wel de muziek een beetje leren kennen door dat op te gaan zoeken. Het meeste is dark ambient trouwens en neoklassiek. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)


    Lol, het is gewoon een heel ander soort genre, met meerdere subgenres wel. Wat je vaak eigenlijk in films hoort, zonder er erg in te hebben. Niet dat het alleen maar filmmuziek is, maar zo heb ik wel de muziek een beetje leren kennen door dat op te gaan zoeken. Het meeste is dark ambient trouwens en neoklassiek. (:


    Achtergrondmuziek :Y)
    Naja, 't klinkt wel leuk hoor, alleen.. apart.
    (cat)

    Dominance schreef:
    (...)

    Achtergrondmuziek :Y)
    Naja, 't klinkt wel leuk hoor, alleen.. apart.
    (cat)


    Filmmuziek, (neo)klassiek of dark ambient kan een film maken of breken, hoor. Het geeft een heel groot deel van de effecten vaak, waar je soms geen eens erg in hebt. Het is vaak heel gevoelsmatige muziek. ;D

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 1:20 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Filmmuziek, (neo)klassiek of dark ambient kan een film maken of breken, hoor. Het geeft een heel groot deel van de effecten vaak, waar je soms geen eens erg in hebt. Het is vaak heel gevoelsmatige muziek. ;D


    Weer iets nieuws geleerd, vandaagnacht (:

    Nou, het is vrij simpel. Denk ditzelfde filmpje maar eens in of speel het af zonder geluid, en vervolgens met. Je merkt meteen het verschil qua gevoel en sfeer. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nah, zal vast wel. Het doet me niet zoveel eigenlijk :'D