• Weet iemand welk verhaal ik zoek?

    een meisje heeft gezworen nooit meer een woord te zeggen na dat haar moeder voor haar ogen vermoord is. leraren proberen haar altijd aan het praten te krijgen en als justin bieber bij haar op school komt sluit ze een weddenschap af met haar vrienden. als hij iets tegen haar zegt gaat ze weer praten. hij gaat tegen haar praten, en hij gaat haar helpen om stapje voor stapje weer te praten. dan was er ook nog iets met een politie bureau en dat justin weg moest.

    weet iemand welk verhaal ik bedoel? want ik wil hem heel graag lezen maar kan hem niet vinden


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Whoow hij lijkt me goed, maar nee ik weet het niet, sorry.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    The girl that never talks volgens mij die las ik ook hij was echt geweldig

    Hij lijkt een beetje op de mijne die vólgens mij inactief staat of is verwijderd. Kan je een pb sturen met meer details?


    We accept the love we think we deserve.

    Komt me bekend voor, maar geen idee.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Die lijkt volgens mij op die van CodyS.
    Die heeft ook zo'n story.