• Aangezien het bijna moederdag heb ik een leuk idee voor een cadeau en ik heb jullie hulp nodig! (cat)
    Mijn idee was om een foto op canvas te laten drukken en ik kan niet kiezen tussen een paar foto's.


    1.


    2.


    3.

    Welke zal ik doen? _O_

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 14:30 ]


    -

    Die 2e! Dan sta je er met alle drie op =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dreft schreef:
    Ik kan niet kiezen tussen 2 en 3


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    3e ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Momentous schreef:
    3e ;D


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik vind 2 de leukste ;)


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    2.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Weet je wat ook heel leuk is ... Als je een fotoboek af laat drukken via de hema ofzo. Dat kan ik je volgende week wel laten zien ook. *O*
    Ik vind ze alle drie heel lief ... Maar 1 dan, omdat dat echt een leuke familie foto is waar volgens mij iedereen op staat. Is voor haar ook leuk natuurlijk. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Weet je wat ook heel leuk is ... Als je een fotoboek af laat drukken via de hema ofzo. Dat kan ik je volgende week wel laten zien ook. *O*
    Ik vind ze alle drie heel lief ... Maar 1 dan, omdat dat echt een leuke familie foto is waar volgens mij iedereen op staat. Is voor haar ook leuk natuurlijk. ;D

    Ik vind het leuker als 1 foto groot aan de muur hangt wat ze dan elke dag ziet, fotoboeken hebben we trouwens ook al (cat)


    -

    Dreft schreef:
    Ik kan niet kiezen tussen 2 en 3


    I love you Irem

    1 of 3 zijn het aller schattigste. 2 ook, maar 1 is met je mama zelf erbij en 3 is gewoon té uber cute. Wat ben je ook een lekkertje he. Altijd al geweest dus. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind 1 heel lief(kitty)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Insomniac schreef:
    1 of 3 zijn het aller schattigste. 2 ook, maar 1 is met je mama zelf erbij en 3 is gewoon té uber cute. Wat ben je ook een lekkertje he. Altijd al geweest dus. :9~

    Het zit gewoon in mijn bloed (wbw)


    -

    2e of 3e


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Genius schreef:
    (...)
    Het zit gewoon in mijn bloed (wbw)


    Ik krijg vampiristische trekjes van jou. (bloos)

    Marry me.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben voor nummer 2! :9~


    SLOAN.