• Wat kies jij? En waarom?

    Ik ga voor HSM! :Y)
    Ik vind Glee er te dik op liggen en de verhaallijn spreekt me echt niet aan. Het steekt me gewoon echt tegen
    Ik wil niet zeggen dat HSM geweldig is.. maar als ik moet kiezen ga ik wel duidelijk voor die films. Die liedjes zijn leuker en daar ligt het er allemaal minder dik op. Vind ik dan.

    Dus, waar ga jij voor?

    Lang leve de humor van Glee! :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Go Glee!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmmm. Best moeilijk. Ik denk toch Glee. HSM is echt allemaal heel leuk bedacht enzo, maar ze gaan er te lang op door. Nummer één was gewoon echt leuk, maar twee en drie vind ik echt nergens op slaan.
    Dus ik ga voor Glee :Y).


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Glee, de liedjes zijn geniaal gecoverd, de personages zijn leuker dan die van hsm, en er komen veel meer hedendaagse problemen in voor !! Kort samengevat.. I love it (H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Glee is beter geacteerd, gezongen en het verhaal is veel beter! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het eerste seizoen van Glee. Maar dan vooral de eerste helft, want daarna is het steeds slechter geworden, vooral seizoen twee vind ik slecht.
    Maar ik vond de liedjes leuk en toen ook nog de verhaallijn :')


    As travars

    shithead schreef:
    Glee, de liedjes zijn geniaal gecoverd, de personages zijn leuker dan die van hsm, en er komen veel meer hedendaagse problemen in voor !! Kort samengevat.. I love it (H)
    Klopt ook in HSM 2 ineens bij Gotta Go My Own Way komt er ineens muziek vandaan xD Jeah Right altijd als ik zo'n moment heb wacht ik op de muziek xD
    Edit: Ik ben een Gleek dus ik zeg Glee!

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 22:07 ]

    Glee.

    Dumbledore schreef:
    Glee is beter geacteerd, gezongen en het verhaal is veel beter! :9~


    ja xD en daar is er een zangclub, ipv in het midden van een zin beginnen zingen en dansen


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    glee


    The soul needs autumn.

    Geen van beiden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Glee

    Glee is so much better :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Exorcist schreef:
    Glee is so much better :'D

    Exorcist schreef:
    Glee is so much better :'D


    I need you like a heart needs a beat