• Een leuk testje.

    Ik scoorde 3 _O_


    I'll keep you a daydream away.

    48, the fuck :'D Ik ben slecht.

    oke waneer is het slecht? want ik had 131


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Insomniac schreef:
    (...)

    Misschien dat we met onze bril op wel een kans maken?
    Ik ga hem eens doen als ik wel een keer fatsoenlijk een nacht geslapen heb. D:


    Hahaha ik doe met je mee! Eerst eindelijk een goede nachtrust (kan ik lang wachten) en daarna bril op en nog een keer:Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Your score: 47

    Ik kan die dingen niet slepen hoor ö


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben ik de enige die snapt wat je moet doen? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ReinaxLynn schreef:
    (...)

    Hahaha ik doe met je mee! Eerst eindelijk een goede nachtrust (kan ik lang wachten) en daarna bril op en nog een keer:Y)


    Join the club. My name says it all.
    Ik heb sowieso m'n bril af nu, ook al heb ik bijna +3. :'D
    Het is avond en dan moet hij gewoon af meestal, anders irriteert het. Ook al heb ik nu al hoofdpijn van die kleine kutlettertjes, die al op 150% staan nu. -.-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    19, best goed :D

    Insomniac schreef:
    (...)

    Join the club. My name says it all.
    Ik heb sowieso m'n bril af nu, ook al heb ik bijna +3. :'D
    Het is avond en dan moet hij gewoon af meestal, anders irriteert het. Ook al heb ik nu al hoofdpijn van die kleine kutlettertjes, die al op 150% staan nu. -.-


    Ja klopt, had je topic gezien ): ..
    Mijn ogen zijn hartstikke slecht hahaha. Als ik mijn rechteroog dicht doe zijn de kleuren sowieso anders dan wanneer ik beide ogen open heb.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Fragile schreef:
    46


    ONLY SEVEN LEFT <3

    reyon schreef:
    Ben ik de enige die snapt wat je moet doen? (cat)


    Nee ik snap het ook niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    reyon schreef:
    Ben ik de enige die snapt wat je moet doen? (cat)


    Je moet een goed kleurverloop maken zeg maar. Je sleept de vakjes naar een andere plaats en dan moet er een goed verloop uitkomen... Of nou ja, als je kleuren goed ziet tenminste, dat weet je als je je score krijgt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxLynn schreef:
    (...)

    Ja klopt, had je topic gezien ): ..
    Mijn ogen zijn hartstikke slecht hahaha. Als ik mijn rechteroog dicht doe zijn de kleuren sowieso anders dan wanneer ik beide ogen open heb.


    Bij mij zijn ze niet perse anders, ze vallen gewoon minder op de verschillen. Mijn ene oog is ook wat slechter als het andere ... +2.50 en +2.75 heb ik geloof ik, dus de kleuren zie ik wel, alleen de overgangen/verschillen worden moeilijker.
    Maar ja, ik schaam me niet hoor. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ReinaxLynn schreef:
    (...)

    Je moet een goed kleurverloop maken zeg maar. Je sleept de vakjes naar een andere plaats en dan moet er een goed verloop uitkomen... Of nou ja, als je kleuren goed ziet tenminste, dat weet je als je je score krijgt.


    maar ik kan ze niet slepen? O.o


    "Ignite, my love. Ignite."

    reyon schreef:
    Ben ik de enige die snapt wat je moet doen? (cat)


    Oké, ik heb het ondertussen door, maar man, dat duur lang bij mij! D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'