• I'm going in for the kill


    Anika is een bijzonder meisje volgens vele verhalen. Geboren als mens, werd haar ziel opgeëist in de nacht dat haar moeder haar baarde en werd zij meegenomen naar een van de 'verloren' pitten van de hel. Hoewel een onsterfelijk leven eindeloos is, staat daar altijd iets tegenover. Vind mensen die van je houden, vermoord ze als ze alles aan je willen geven.



    Deel 1; Behind closed eyes

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 20:45 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wauw, jij hebt altijd van die te gekke ideeën. Maar het is niet echt iets voor mij :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Broach schreef:
    Wauw, jij hebt altijd van die te gekke ideeën. Maar het is niet echt iets voor mij :Y)


    Dankjewel, I guess. ;D
    Waarom niet dan, als je het idee wel goed vind? :3
    - Just curious -


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wil jij ruilen van hersens?
    Je maakt me benieuwd, ook al snap ik er geen snars van.:'D


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    Wil jij ruilen van hersens?
    Je maakt me benieuwd, ook al snap ik er geen snars van.:'D


    Jij wilt mijn hersens niet in je hoofd hebben. Ik word er al gek van, laat staan een vreemde. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Jij wilt mijn hersens niet in je hoofd hebben. Ik word er al gek van, laat staan een vreemde. :Y)


    Nee geloof me, ik wil ze wel! Mss kom ik dan ook op verhalen. Ik heb één verhaal, maar ik kan je nu al vertellen dat dat hier niet gelezen gaat worden. :Y)
    En bij jou maak ik al helemaal geen schijn van kans.D:


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Nee geloof me, ik wil ze wel! Mss kom ik dan ook op verhalen. Ik heb één verhaal, maar ik kan je nu al vertellen dat dat hier niet gelezen gaat worden. :Y)
    En bij jou maak ik al helemaal geen schijn van kans.D:


    Maar dan slaap je ook zo goed als nooit meer, zit je hoofd altijd veel te vol, ben je een soort ijskonijn voor jezelf en nog wel meer dingen die je niet erg leuk gaat vinden. :'D
    Hoezo niet? Waar gaat 'ie over dan?
    Natuurlijk maak je wel kans ... Dat is gewoon bijna dom van je om te zeggen. :P
    Iedereen die met liefde en passie schrijft is een goede schrijver/schrijfster en zo geweldig schrijf ik ook weer niet. (:

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 21:04 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik snap het en heb abo gedaan het lijkt me leuk


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Insomniac schreef:
    (...)

    Maar dan slaap je ook zo goed als nooit meer, zit je hoofd altijd veel te vol, ben je een soort ijskonijn voor jezelf en nog wel meer dingen die je niet erg leuk gaat vinden. :'D
    Hoezo niet? Waar gaat 'ie over dan?
    Natuurlijk maak je wel kans ... Dat is gewoon bijna dom van je om te zeggen. :P
    Iedereen die met liefde en passie schrijft is een goede schrijver/schrijfster en zo geweldig schrijf ik ook weer niet. (:


    Eh jawel, dat doe je dus wel..(cat)
    Eh pft, is het goed als ik je zo de samenvatting stuur? Anders weet ik niet hoe ik het moet uitleggen. Meheh, oké, in dat laatste heb je misschien wel gelijk, maar ik zeg ook niet dat ik het niet kan leren, hoor. Ik ben 15, tijd zat om het te ontwikkelen. :Y)

    Geef me les joh!:9~


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Eh jawel, dat doe je dus wel..(cat)
    Eh pft, is het goed als ik je zo de samenvatting stuur? Anders weet ik niet hoe ik het moet uitleggen. Meheh, oké, in dat laatste heb je misschien wel gelijk, maar ik zeg ook niet dat ik het niet kan leren, hoor. Ik ben 15, tijd zat om het te ontwikkelen. :Y)

    Geef me les joh!:9~


    Lol, ik ben 19 en word deze zomer 20 ... Ik heb dus al een aantal jaren meer gehad om woordenschat e.d. te ontwikkelen. Komt vanzelf wel. Gewoon veel schrijven, opletten en oefenen. :Y)
    Doe ik ook, vooral als ik een lange tijd niet geschreven heb. Maar verder ook altijd wel, omdat dat een beetje de manier is. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    -Is nu veel te moe om alles te lezen en gaat dat dus morgen doen, maar weet zeker dat het helemaal fucking awesome gaat worden-

    Haha, bedankt. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 2; Blindness with a view


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.