• heej
    Mijn beste vriend is gisteren gestorven, hij was pas 18 en nu staat mijn leven eigenlijk n beetje op de kop...
    Ik weet echt niet wat ik moet doen en ik vroeg me af of jullie weten wat ik moet doen. Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan. Ik heb niet eens afscheid van hem kunnen nemen, ik kwam er gisteravond achter dat hij ernstig ziek was en niet veel later is hij gestorven. en aangezien hij in Australië woont kon ik er ook niet naartoe, zelfs naar zijn begrafenis kan ik niet. =(
    Ik zou het fijn vinden als er iemand reageert met wat ik het beste kan doen nu ofzo.
    dankjewel <3
    xx Vivianne


    human by birth, Wolf at heart ^^

    Ik snap hoe je je voelt. Mijn oom is ook ziek. En nu voel ik me machteloos =( Ik krijg vrijdag te horen hoe het verder loopt. En nu voel ik me ook depri,kut en verdrietig.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Meet every girls best friends: Ben & Jerry's. Ga op de bank zitten, pak een jankfilm en ik zou zeggen, huil het eruit meid. Sterkte <3

    ocharme jij
    hier heb ik niet veel ervaring mee maar wat ik wel weet is dat je niet moet proberen het te negeren want dan wordt het alleen maar erger
    meer weet ik niet


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    aaahhhhh -bighug-
    srry ik weet niet hoe ik het kan uit leggen ik verwerk het makerlijker dan andere mensen , maar je kan mentaal aan andere dingen denken het is lastig maar als je het eenmaal probeert gaat het makkelijker :Y)
    sterkte en gecondoleerd (flower)


    Shoganai i ne~

    @Depulso sterkte! =(

    @bluelist ik ben niet zon goede vrienden met Ben & Jerry's (A)

    @lorreborre dankje ik wilde eerst me afzonderen van de wereld maar mn vrienden zorgen we wel voor dat ik dat niet doe ^^

    @suckerpunch aan andere dingen denken is inderdaad moeilijk maar dat wordt hoop ik makkelijker met de tijd. dankje!


    human by birth, Wolf at heart ^^

    Heel veel sterkte! Huil uit bij mensen, dat lucht op!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    @OMYJBIEBER
    probleempje daarbij is dat mn vrienden ver weg wonen en dat mn ouders niet weten dat ik hem kende enzo, maar dankje =)


    human by birth, Wolf at heart ^^

    Aaaawh, veel sterkte!
    Wat ik altijd doe, proberen niet aan te denken. Mensen vinden het vaak belangrijk zich verdrietig te voelen, omdat ze denken dat dat zo hoort. Maar ik bekijk het zo: Als je heel verdrietig bent om zijn dood, is dat niet om hem (je weet dat hij het nu beter heeft, waar hij ook is), je bent verdrietig om jezelf, omdat hij je alleen achterlaat. En dat is het alleregoïstischte wat ik kan bedenken (niet persoonlijk bedoelt, iedereen huilt). Daar hou ik me altijd aan vast.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben daar ook echt onhandig in.. Maar in elk geval heel veel sterkte -hug-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    @Impure je hebt helemaal gelijk. hij heeft zelfs verzwegen dat hij ziek was omdat hij me niet ongerust wilde maken.. ik wil ook niet huilen omdat hij het nu echt wel beter heeft maar ik mis hem gwoon. ik moet waarschijnlijk veel afleiding gaan zoeken ofzo?

    @Tranquilized dankje =)


    human by birth, Wolf at heart ^^

    littlexwolf schreef:
    @OMYJBIEBER
    probleempje daarbij is dat mn vrienden ver weg wonen en dat mn ouders niet weten dat ik hem kende enzo, maar dankje =)

    Je hebt ons! x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    tja, waarschijnlijk zul je toch veel huilen, maar als hij het zelfs verzwegen heeft, dan weet je dat hij niet wilde dat je verdrietig bent om hem. Hij wil dat je doorgaat met je leven. En dat zul je ook moeten. Probeer verder te gaan. Ook al wil je dit misschien niet, doe het voor hem.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ow das kut. Hij wilt vast dat je door gaat met je leven. Heel erg veel sterkte. schrijf je gevoelens op en maak een ballon met een briefje of koop een wens balon(flower) STERKTE


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @OMYJBIEBER
    aawh dankje dat is lief =)

    @Impure
    ja ik wil ook proberen verder te gaan maar nu lijkt t nog even of t niet gaat.. ik zal mn best doen =) ik weet dat hij wil dat ik verder leef

    @trollycullen
    dat met die ballon is miss een goed idee, miss kan ik t dan loslaten. dankje!


    human by birth, Wolf at heart ^^

    Tijd heelt de wonden.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."