• Ik ging net zo zappen komt er een bruiloft op tv. De bruid ziet er niet uit. -mijn mening- Maar als thema hebben ze Khaddafie. Bruiloft is op een plein met allemaal mensen die voor Khaddafie zijn. Serieus dat vind ik gewoon ziek. Een bruiloft geven buiten voor alle mensen die jou niet kennen en jij hun niet. En dan zit die bruid op een stoel met een blaadje in der hand met die k*tkop van Khaddafie erop. Wat vinden jullie er ervan?

    wauw, dat is ziek!

    Uggs schreef:
    wauw, dat is ziek!

    Ja, Iknow

    ZIek ...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oh my god. Steekje los?

    Uggs schreef:
    wauw, dat is ziek!

    bluelist schreef:
    Oh my god. Steekje los?


    Blijkbaar wel

    Dat is nogal vreemd...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    bluelist schreef:
    Oh my god. Steekje los?


    Hope goes lost but never dies.

    bluelist schreef:
    Oh my god. Steekje los?

    bluelist schreef:
    Oh my god. Steekje los?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Gestoord.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind het niet normaal, maar om het meteen ziek of gestoord te noemen? Hoogstwaarschijnlijk worden ze betaald om dit te doen door hem. Of ze geloven echt dat ze aan de goede kant staan.


    Olive

    bluelist schreef:
    Oh my god. Steekje los?


    I love you Irem

    Niet goed bij hun hoofd als het aan kadhafi lag zouden bruiloften nog verboden worden zonder plaatjes van hem...(N)(N)


    Wat is geel en als je op een knopje drukt rood? Een kuikentje in de blender.

    Ach, om het nou meteen ziek of gestoord te noemen is iets te snel gezegd.
    Misschien vindt ze wel dat deze man gelijk heeft en is ze helemaal fan van deze man. Dat kan toch best? Ieder heeft zo zijn eigen dingen die ‘ie leuk vindt. Maar heel eerlijk gezegd zou ik het niet doen, ik zou hem ook liever niet tegen willen komen (zip)


    Neem je dromen eens mee de dag in!