• Want mijn vriendin heeft me net laten huilen. Ze was hier vandaag en ze deed heel bot en ze wou altijd haar zin enzo. En heb ik der gewoon de heletijd genegeerd zat ze me de heletijd uit teschelden. En op msn had ik haar geblokt stuurt ze haar vriendjes op mij af en begint ze me af tekraken dat ik zelfmoord moet plegen. En ik heb daar aan zo slechte herinngeren, en dat weet ze ook. En ze zat wat tevertellen dat ik geen leven heb enzo. En dat ik ben veranderd, weetje dat doet me pijn. Maar ze was vroeger mijn bff en we kwamen echt goed overeen en sinds ze een bestie heeft niet meer. En dat is gewoon vreselijk, ik weet nu niet wat ik moet doen. Haar houden of dumpen? en maak me blij, met fotos ofzoo, als jullie kunnen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 19:24 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Antwoord op je vraag: dumpen.
    Wat is dit voor 'vriendin', die je uitscheld, negeert, bot doet, vrienden van d'r op je afstuurt en roept dat je zelfmoord moet plegen?
    Oprotten, weg ermee! Zij is jouw vriendschap absoluut niet waard.

    -en sorry, ik ben altijd zo slecht in opvrolijken D:-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind dat ze jou niet waard is, Chiara. Je kan bij me terecht als je wil praten

    Soundeffect schreef:
    Antwoord op je vraag: dumpen.
    Wat is dit voor 'vriendin', die je uitscheld, negeert, bot doet, vrienden van d'r op je afstuurt en roept dat je zelfmoord moet plegen?
    Oprotten, weg ermee! Zij is jouw vriendschap absoluut niet waard.

    -en sorry, ik ben altijd zo slecht in opvrolijken D:-

    Sure indeed.

    Dumpen, Dat kind is ziek.

    Weet je waar ik altijd blij van woord

    Dit nummer




    Firm believer of all that is magic

    WTTTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. Zegt ze dat je zelfmoord moet plegen? HOLYGODVER--


    Alleen maar tranen van geluk

    they want a hug :Y)



    and this one want a hug:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Hoe oud is dat kind?
    Echt hoor, als ze zo tegen je doet is ze het echt niet waard je vriendin te zijn.
    Niet om treuren, als ze je mist komt ze heus wel zelf terug en anders weet je ook meteen nog een keer waar je staat. Ik heb zelf ook in die situatie gezeten, heb haar gedumpt en ben er beter uitgekomen. Ik durf nu echt mezelf zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ik zou ze dumpen, je hebt genoeg vriendinne toch die kunnen je trootsen
    en be happy, als je een vriendin kwijt bent, betekent niet dat je al je vriendinne kwijt bent, en ze heeft het zelf gezocht, dit is mijn mening, ik weet niet of je het goed vind!:s(:

    Antwoord op je vraag: dumpen.
    Wat is dit voor 'vriendin', die je uitscheld, negeert, bot doet, vrienden van d'r op je afstuurt en roept dat je zelfmoord moet plegen?
    Oprotten, weg ermee! Zij is jouw vriendschap absoluut niet waard.

    dumpen die handel!

    Als je vrolijk wil worden, is deze site altijd wel leuk; blunders die mensen maken vertellen ze dan!:)
    http://www.mijndagwas.nl
    altijd om van op te vrolijken:)
    sterkte!
    xxx


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Soundeffect schreef:
    Antwoord op je vraag: dumpen.
    Wat is dit voor 'vriendin', die je uitscheld, negeert, bot doet, vrienden van d'r op je afstuurt en roept dat je zelfmoord moet plegen?
    Oprotten, weg ermee! Zij is jouw vriendschap absoluut niet waard.

    -en sorry, ik ben altijd zo slecht in opvrolijken D:-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    dumpen ;D


    Shoganai i ne~

    dumpen! ik snap dat het hard klinkt, maar zo iemand is echt niet goed voor je...


    Love? No. I prefer cats.

    PinkyPromise schreef:
    dumpen! ik snap dat het hard klinkt, maar zo iemand is echt niet goed voor je...


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dumpen!

    En smile precious, want er zijn genoeg mensen die van je houden en die je vriendschap wél waard zijn.

    Dat moet eng zijn om te horen van iemand die je niet kent. (krul)


    You move me ......... Kurt

    scheld haar ook uit^.^
    lol
    lol
    lol
    lol
    lol
    lol


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped