• Een jongen uit mijn klas beschuldigt mij er nu al 3 weken van dat ík zijn nederlandsboek heb gestolen. Hij had hem namelijk even aan mij gegeven toen we in de mediatheek waren, omdat ik dat vroeg. Daarna heb ik hem aan een meisje gegeven en zij heeft hem, denk ik, terug gegeven aan hem.
    Maar nou heb ik hem dus gestolen, volgens hem. Ik moet hem terug betalen, blahblahblah. Hé ik ben niet helemaal gek. Nu is hij dus een keer helemaal tegen mij geflipt en toen ben ik hem ook terug geflipt, want ik vind het gewoon echt niet meer grappig.
    Wat moet ik met dat stomme boek? Ik heb er zelf al een.

    De volgende keer, als hij me weer beschuldigt, zeg ik gewoon: ''Ja, Dennis, het is goed hè.''


    Haat aan hem, hij is sowieso niet aardig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ga dan naar dat meisje?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Wie gaat er nou een Nederlandse beok stelen serieus --'

    Somers schreef:
    Ga dan naar dat meisje?


    Heb ik al gedaan, zij zegt dat ze hem terug heeft gegeven. Waarschijnlijk heeft hij hem zelf kwijt gemaakt. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je moet gewoon zeggen


    "Dennis, ga lekker je kaulo vriendjes pesten maar ik heb dat gore boek van je niet"


    Firm believer of all that is magic

    Dreft schreef:
    Wie gaat er nou een Nederlandse beok stelen serieus --'


    Haha volgens hem, ik. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    dat hij je beschuldigt is niet netjes van hem nee. maar je hebt het boek wel in handen gehad! mischien kun je proberen het te vinden en zo te bewijzen dat je onschuldig bent. en dat je hem helpt bewijst sowieso toch al dat je hem niet hebt!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    dat hij je beschuldigt is niet netjes van hem nee. maar je hebt het boek wel in handen gehad! mischien kun je proberen het te vinden en zo te bewijzen dat je onschuldig bent. en dat je hem helpt bewijst sowieso toch al dat je hem niet hebt!


    Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ík hem kwijt heb gemaakt. En ik ga dat boek niet zoeken, sorry. Maar schijnlijk heeft hij hem ergens onderin zijn kluisje liggen ofzo, heb ik ook weleens gehad. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vraag aan dat meisje dat zij getuigt dat je hem aan haar hebt gegeven?
    Al vind ik het zoieso niet slim om een ander zijn spullen uit te lenen, dan krijg je situaties als deze. Je kan best het eerst aan de eigenaar terug geven en dan tegen de andere zeggen dat ze het daar maar moeten halen.
    Ik heb dat ook eens gehad met een vriendenboekje in het lager. Ik had hem in gevuld en hem op die jongen zijn bank gelegd. En toen zei die jongen dat ik dat boekje gestolen had en heeft hij zelfs zijn moeder op me afgestuurd en zo. Blijkt dat zijn buurmeisje dat had meegenomen omdat ze dacht dat zij er in mocht schrijven --' Mijn moeder heeft de moeder van die jongen daar nog altijd niet voor vergeven.

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 19:28 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Heb ik al gedaan, zij zegt dat ze hem terug heeft gegeven. Waarschijnlijk heeft hij hem zelf kwijt gemaakt. (cat)

    of hij lult, of dat meisje lult. xd.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Oeh een Nederlands boek?
    Dat wilt iedereen toch?
    I mean, zo iets fucking duur en gewild, ik snap wel dat je het hebt gestolen. Zou ik ook doen.
    :9~

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 18:56 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Wie zou er in godsnaam een schoolboek willen stelen x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    BlueElephant schreef:
    Oeh een Nederlands boek?
    Dat wilt iedereen toch?
    I mean, zo iets fucking duur en gewild, ik snap wel dat je het hebt gestolen. Zou ik ook doen.
    :9~


    But I didn't steal it! ö


    Big girls cry when their hearts are breaking

    BlueElephant schreef:
    Oeh een Nederlands boek?
    Dat wilt iedereen toch?
    I mean, zo iets fucking duur en gewild, ik snap wel dat je het hebt gestolen. Zou ik ook doen.
    :9~



    Gewoon trés chic hé n_n
    --
    Maar stap anders naar de leraar.


    =

    Heel simpel hoor. Iemand anders de schuld geven. Ik zou het écht niet gaan betalen, sukkel. -__-


    To infinity and beyond •

    Om heel eerlijk te zijn vind ik het raar dat jij dat boek aan dat meisje gaf. Je moet spullen altijd eerst aan de eigenaar teruggeven. Misschien wil hij helemaal niet dat dat meisje zijn boek leent en dan blijf je ook uit dit soort situaties.
    Maar oké, dat is gebeurd en je eigen keuze. Ik denk dat je die jongen gewoon moet negeren. Het is inderdaad ook heel makkelijk om jouw de schuld te geven. Ga gewoon bij jouw thuis eens op zoek -dat jouw boek in je kluisje lag, had je ook niet gedacht, dus wie weet- en vertel dat je wel gezocht hebt. En verder dan negeren. Jij hebt je best gedaan en meer kan je niet doen.


    To live would be an awfully big adventure