• Ik wil een boek gaan schrijven en jullie moegen kiezen waarover

    Nuenty is een jonge Godin. Geen van de Goden of Godinnen weet wie haar ouders zijn. Tijdens haar zoektocht komt ze op de aarde terecht. Zou het kunnen dat ze een Godin is afkomstig van mensen

    Als de bliksem inslaat in het huis van... gebeurt er iets magisch. Er komt een soort poort tevoorschijn. ... Gaat erdoor en komt terecht in de wereld van de griekse goden..... is een jonge griekse godin en besluit ... te helpen te ontdekken waarom ze hier is en heo ze terugkomt

    .... gaat op zomerkamp. Gezellgi 2 maanden in het buitenland denkt ze. Maar het pakt heel anders uit. Ze komen terecht in een verschrikkelijke wereld. Ze komt terecht in een verschrikkelijke wereld. Ze komt terecht in de wereld van... Oftewel inde wereld van de mensensmokkel. Samen met.... probeert ze te overleven en te ontsnappe

    Wat als jij en je beste vriendin door god naar de hemel worden gehaald. Wat als hij jullie aansteld als bewakers van de hemelpoort. Wat als hij zegt dat jullie de mensen naar de hemel of de hel moeten sturen.

    Als .. en.. op een dag in het bos aan het spelen zijn ontdekken ze opeens een wondere wereld. Ze leren .. kennen een onder gedoken vampier. Hij verteld hun dat ze op zoek moeten gaan naar Moeder Aarde om te zorgen dat het weer lente wordt en dat Vader Winter wordt verdreven. Het is een gevaarlijke toch vol gevaren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een boek schrijven, is iets waar je zelf aan moet werken, dus mij lijkt het beste als jij zelf het onderwerp kiest =). Zo kan jij je helemaal laten gaan en schrijven wat jij echt wil ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Een boek schrijven, is iets waar je zelf aan moet werken, dus mij lijkt het beste als jij zelf het onderwerp kiest =). Zo kan jij je helemaal laten gaan en schrijven wat jij echt wil ^^.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Marshmellow schreef:
    Een boek schrijven, is iets waar je zelf aan moet werken, dus mij lijkt het beste als jij zelf het onderwerp kiest =). Zo kan jij je helemaal laten gaan en schrijven wat jij echt wil ^^.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik vind de eerste wel awesome,

    maar misschien moet je alle ideeën uitwerken en dan kijken welke jij t leukst vind?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Misschien allemaal samen,

    Ben ik Iris uit 1mha slimmer dan Sterre uit 2v


    Firm believer of all that is magic