• Mijn moeder en ik vertrokken net naar de Em-té en ik loop door de gang bij ons thuis en stoot mijn elleboog heel hard tegen de deurklink. Mijn moeder achter me: "Dat doet pijn eh." op zo'n pesterig toontje.

Maar dan later toen we dingen uit de kar in de auto aan het laden waren, stootte zij haar elleboog aan het karretje. Ik zei op dezelfde manier als zij: "Doet pijn eh." Toen voelde ik me geweldig. x'D
    Uiteindelijk lachte ze er ook mee. :Y)

Nog mensen leuke momenten gehad vandaag? (nerd)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Hah :'D.
    Nee 'k heb geen leuke momenten gehad :'D

If you had never come out of the blue, I would've stay

Hahaa, dat heb ik supervaak. Dan krijg ik een brandend gevoel ofzo - heeft iets met je zenuwen ofzo te maken - En mijn leuke moment: vakantieeee! (krul)

De jongen wie ik leuk vind knuffelde me uit het niets en ik voelde zn warme adem en hij rook zo lekker en hij is zo lief en en en ASDFGHFDJSKADFDSASD. blaah. <3

I hope heaven needs you more than I do now.

Yep kijk maar eens in dit Topic

Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

Carcass schreef:
    De jongen wie ik leuk vind knuffelde me uit het niets en ik voelde zn warme adem en hij rook zo lekker en hij is zo lief en en en ASDFGHFDJSKADFDSASD. blaah. <3

Awh schattig =)

If you had never come out of the blue, I would've stay

Ik was op school en ik was uit, dus ik ging naar huis. Dus ik liep naar mijn brommer toe, en er stonden allemaal jongens naast en ze waren er hele verhalen over aan het houden. Dus ik zo; 'Eh mag ik er eventjes bij?'.. Keken ze me raar aan. Dus ik met mijn rokje op die brommer stappen en wegrijden, ze keken me echt raar aan :').

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Nee, geen leuke momenten o.O
    Ik heb mn arm keihard opengehaald. tah.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Marshmellow schreef:
    (...)
    Awh schattig =)

Maarmaarmaar hij is zooo lieeff xd

I hope heaven needs you more than I do now.