• het was dus 1 april, en er was een jongen en die heeft gewoon een papier op de meisjestoiletten gehangen waar op stond buiten gebruik, maar eigenlijk was die gewoon open en alle meisjes bij de jongenstoiletten gaan plassen, hij had niet echt een straf gekregen maar hij moest wel mee de talfels afruimen in de refter!

    en om dit topic een beetje nuttig te houden, is er ook al eens een geniale grap gebeurd met jou op 1 april of gewoon andere dagen?

    De hele klas moest lachen omdat we een
    vijs aan de stoel van de leerkracht plakte en tabasco op haar stoel deden.
    Ze kon lachen met die vijs maar niet met die tabasco.
    We hebben ons gewoon kapot gelachen xD
    We deden ook tabasco in haar water.
    Een jongen uit de klas zei zo tegen de leerkracht :
    Moet je niet eens drinken?De klas was wel een beetje boos toen hij dat zei.
    We noemen die leerkracht grijze duif.Omdat ze zaagt en oud is.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik en twee vriendinnen zijn op het dak van school geklommen en hebben daar de macarena gedanst. Dat is het meest interessante dat me ooit is overkomen op school (cat)


    Olive

    Ze hebben gekleurde rookbommen binnen gegooid in de lokalen en de gangen:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Authors schreef:
    Ik en twee vriendinnen zijn op het dak van school geklommen en hebben daar de macarena gedanst. Dat is het meest interessante dat me ooit is overkomen op school (cat)

    Haha lol :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Een tijdje terug op een woensdag, had iemand ( euheuhm ik weet wie maar ik verklap niets xD)

    een stink/rookbom in de centrale trap gegooid. Wij hadden blokuur met pauze ertussen dus ik was in het lokaal gebleven, het lokaal lag vlak voor de trappen, er kwam allemaal rook naar binnen.

    Alleen thuis geniale grappen.... Op school worden mensen uit mijn klas er echt boos om, dus ik doe maar niets xD


    We'd be forever young, think of it!