• Als ik op een verjaardag kom & er niet veel mensen ken, en dan iedereen moet feliciteren. Normaal ben ik best wel spontaan maar dat vind ik helemaal niks ;x

    Hebben jullie dat ook?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Verjaardagen vind ik sws niks (krul)


    -

    Ik zeg gewoon hardop: 'Iedereen gefeliciteerd!' en dan ga ik gewoon op een stoel zitten, haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Genius schreef:
    Verjaardagen vind ik sws niks (krul)
    ja klopt.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ruocco schreef:
    Ik zeg gewoon hardop: 'Iedereen gefeliciteerd!' en dan ga ik gewoon op een stoel zitten, haha :')


    haha, dat doe ik ook altijd!


    Even a white rose has a black shadow.

    Genius schreef:
    Verjaardagen vind ik sws niks (krul)


    Shoganai i ne~

    Ik haat het ook altijd.
    En als je weggaat, iedereen gedag zeggen. Dan roep ik gewoon heel erg luid en boertig: 'SALUUUU!'.
    Hehe.


    Has no one told you she's not breathing?

    Jup.


    Food.

    Ik heb het excuus altijd dat ik verkouden ben, hehe imma evil. En dan roep ik zoals Ruocco al zegt: 'Gefeliciteerd!'

    Jep


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind dat echt verschrikkelijk, hahah.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik vind verjaardagen sowieso kut.
    Ik haat het om jarig te zijn of om naar een verjaardag te gaan.
    Ik snap niet waarom mensen het zo nodig moeten vieren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ruocco schreef:
    Ik zeg gewoon hardop: 'Iedereen gefeliciteerd!' en dan ga ik gewoon op een stoel zitten, haha :')


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Genius schreef:
    Verjaardagen vind ik sws niks (krul)



    Op een hele enkeling na. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik feliciteer gwn iedereen die ik ken (of niemand als ik ze niet ken) en anders hebben ze pech xD


    scotje

    Ruocco schreef:
    Ik zeg gewoon hardop: 'Iedereen gefeliciteerd!' en dan ga ik gewoon op een stoel zitten, haha :')