• Ik vind dat sommige artiesten echt zo goed zijn, maar dan snap ik soms niet waarom ze niet beter bekend zijn? Soms snap ik niets van de muziek wereld 8D, maar om het nuttig te houden, welke artiest/band hoort volgens jou meer ''credits'' te verdienen voor de muziek die ze maken. _O_


    Everything is worse without music.

    Ibanez schreef:
    oh en de beste vriendjes vn Dev -Bobby Brackins & The Cataracs- mogen ook wel wat bekender worden hier.


    Ja echt wel, ik heb de replay-button van 'Sunrise' echt helemaal kapot geklikt! Maar met 'Bass down low' is DEV ook al wat bekender geworden in NL.


    It's time to be happy again.

    Nosferatu schreef:
    Lykke Li

    Is dat niet van
    Jij bent cooler als ekke? ofso :P?


    I solemny swear i am up to no good

    Marvin Gaye!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik vind dat de koreaanse muziek industry meer credits mogen krijgen


    I solemny swear i am up to no good

    SuperJuniorM schreef:
    (...)
    Is dat niet van
    Jij bent cooler als ekke? ofso :P?


    HAHAHAHAHA xd. Nee joh, die van 'cooler es ekke' is echt een gek met een veel te grote pet op. Lykke Li komt uit.. Noorwegen, Zweden, zoiets? en maakt hele mooie liedjes.


    It's time to be happy again.

    Artietsen die meer zijn dan enkel een mooi en sympathiek gezichtje.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Prosecco schreef:
    (...)

    Ja echt wel, ik heb de replay-button van 'Sunrise' echt helemaal kapot geklikt! Maar met 'Bass down low' is DEV ook al wat bekender geworden in NL.


    Ah hier echt niet! -Belg- Bass Down Low amper gezien op tv. 's Nachts lig ik meestal wel mee te doen op Backseat (waar ze 2 zinnetjes ofz heeft O.o?).


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    SuperJuniorM schreef:
    ik vind dat de koreaanse muziek industry meer credits mogen krijgen


    Ik heb hierover ook nagedacht? -SHINee verslaafd-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    De allerleukste band met de allerleukste en aardigste Eindhovense jongens.._O_

    Monks Avenue


    ars moriendi