• Ze gaf me vandaag een bol met snoep, en een sleutelhanger van een roze allstar waar op staat: I <3 New York, omdat ik 2 tienen heb gehaald op 2 toetsen die we afgelopen les hadden, en ze zegt de hele tijd lieverd, popje, en allemaal dat soort dingen, ze is zo lief. :3 ook bakt ze altijd cupcakes voor haar collegas en wil ze graag leuke dingen doen met ons, echt sweet! Maar ze zei van 'Goh jij wilt met engels wel altijd beter zijn dan de rest he?' en toen nog een duur nederlands woord, maar het was positief, maar wel waar. xd ik sta nu gemiddeld een 9 op engels. i love it ~

    haha dit moest ik even kwijt, past trouwens ook mooi bij dat andere topic over een rare engels docent. xd


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Wauw, wat een geweldige Engels lerares heb jij! <3 Dat wil ik ook wel, maar in mijn klas zijn er best veel mensen die tienen halen voor Engels :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Omg, ik sta een facking 10 voor Engels en nog haat hij me -____-

    Defensive schreef:
    Wauw, wat een geweldige Engels lerares heb jij! <3 Dat wil ik ook wel, maar in mijn klas zijn er best veel mensen die tienen halen voor Engels :x

    Haha bij ons valt dat nog mee, en inderdaad, geweldig. :3

    && ik vind het echt van belang dat ik een hoog cijfer haal voor engels. geen 9 of hoger? dan ga ik sirieus half dood in de les, ik had laatst een 7,7 en gatver wat was ik chagrijnig,zei iedereen. Ik kan er ook niks aan doen, maar ik wil gewoon érgens goed in zijn. :'D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    bluelist schreef:
    Omg, ik sta een facking 10 voor Engels en nog haat hij me -____-

    Da's kut, waarom haat hij je dan nog. D;


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Mijn leraar engels is best wel hooggeleerd zeg maar en hij vindt zichzelf heeel wat. Hij is ook wel best raar en ik kan hem níet pijlen. Dat vind ik echt vervelend. Ik kan dus ook niet pijlen of hij mij aardig vindt D:
    Nouja, ik kan dus echt geen mening vormen over mijn leraar engels D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    2D schreef:
    (...)
    Da's kut, waarom haat hij je dan nog. D;

    Geeeeeeen idee!?

    Ik heb meer het idee dat je een lievelingetje bent (no offence, kan jij ook vrij weinig aan doen), en aan dat soort leraren heb ik echt een pesthekel -.-


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Ik heb meer het idee dat je een lievelingetje bent (no offence, kan jij ook vrij weinig aan doen), en aan dat soort leraren heb ik echt een pesthekel -.-

    Haha ik hoop van wel, ik vind het echt leuk om lievelingetje te zijn. :B


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Die van mij is ook echt super lief, ze is ook nog mn mentor =D


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Oh, die van mij is ook best lief. Ze is altijd zo betrokken en praat altijd over films met ons, haha. (:


    wth.

    Die van ons ook ^.^


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mijn Engelse lerares zei dat ze me ging missen in haar lessen, haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Had ik vorig jaar precies hetzelfde
    Dit jaar heb ik er een die zo moeilijk uitlegd dat iedereen terkoten staat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    auwh


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse