• Ja dat heb ik vaak. En ik wil dit even met jullie delen want zit er wel mee. Ik wilde dat ik dat niet had. Dan zou alles makkelijker zijn. Het komt opeens en gaat ook opeens weg. Het is niet echt in een vreemde situatie ofzo. Maar nu wil ik weten of ik niet de enige ben die paniekaanvallen heeft?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb het ooit één keer gehad en ik schrok er echt van. Ik kon niet ophouden met huilen en trillen en mijn hart bonkte zó hard. :x


    wth.

    nee hoor, ik heb het ook wel eens gehad, maar niet zo heel erg ;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb het nooit.

    Quixotic schreef:
    Ik heb het ooit één keer gehad en ik schrok er echt van. Ik kon niet ophouden met huilen en trillen en mijn hart bonkte zó hard. :x

    Ja idd! En dan wil je het liefst wég,naar een veilige plek.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Quixotic schreef:
    Ik heb het ooit één keer gehad en ik schrok er echt van. Ik kon niet ophouden met huilen en trillen en mijn hart bonkte zó hard. :x


    We accept the love we think we deserve.

    Ik persoonlijk niet, maar mijn moeder heeft ze vaak, soms duren die wel een hele dag. Dat ziet er altijd best heftig uit.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Nog nooit gehad, ben ik ook blij mee!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Saepe schreef:
    Ik persoonlijk niet, maar mijn moeder heeft ze vaak, soms duren die wel een hele dag. Dat ziet er altijd best heftig uit.

    Ooh nou zo erg ook weer niet. Bij mij duurt het meestal tien minuten ofzo.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Niet dat ik weet.?
    Weet niet precies wat een paniekaanval inhoud. :X

    Wat houdt dat precies in? Gebeurt dat zomaar, of moet je in een drukke ruimte zijn waar iets gebeurt?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ilovesana schreef:
    Niet dat ik weet.?
    Weet niet precies wat een paniekaanval inhoud. :X

    Het woord 'paniek' wordt soms gemakkelijk in de mond genomen. Tijdens een echte paniekaanval - soms ook wel angstaanval genoemd - is de angst zo groot, dat het bijna ondraaglijk is. Een paniekaanval is een zeer angstaanjagende ervaring. Sommige mensen hebben het gevoel gek te worden of dood te gaan, ze willen vluchten, gaan hevig zweten, snakken naar adem en hebben het gevoel te stikken. Paniek- of angstaanvallen zijn een kenmerk van wat een paniekstoornis wordt genoemd. Paniekaanvallen komen voor bij verscheidene angststoornissen, zoals een sociale fobie, een posttraumatische stressstoornis enz

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 17:09 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Rickjuh schreef:
    Wat houdt dat precies in? Gebeurt dat zomaar, of moet je in een drukke ruimte zijn waar iets gebeurt?

    Dat gebeurt zomaar.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oei... Dat lijkt me echt lastig, en als vriendinnen je dan willen helpen, dan helpt dat ook niet zeker?... Brrr das echt eng.. Ik hoop voor de mensen die dat hebben dat ze er snel vanaf zijn!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb twee Epilepsie aanvallen gehad.
    De eerste aanval wist ik niet wat er gebeurde.
    Het was op een zondag een jaar geleden
    het laaste weekend van december gebeurd.

    De tweede aanval keer wist ik het
    wel maar moest ik niet naar het ziekenhuis.
    Het was op een maandag gebeurd.

    Het is echt een eng zicht hoe mijn ouders me vonden.
    Eigelijk vond mijn vader me.
    Omdat het over aanvallen was wou ik het jullie ook vertellen.
    Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Rickjuh schreef:
    Oei... Dat lijkt me echt lastig, en als vriendinnen je dan willen helpen, dan helpt dat ook niet zeker?... Brrr das echt eng.. Ik hoop voor de mensen die dat hebben dat ze er snel vanaf zijn!

    Nee dat helpt idd niet. Dan moet ik meestal ergens op een rustig plekje zitten wachten tot het over is....


    It's going to be difficult, but not impossible.