Wat was jullie ergste straf die jullie ooit kregen? als jullie straf krijgen. Kan van je ouders\leraar zijn (: - Mijn ouders delen gelukkig geen straf uit.
Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..
1 maand me bb afgepakt.
Never wait for perfection, just make it.
SuckerPunch schreef: (...) 0o dat is toch kindermishandeling ? bij mij was dat nog toen ik jong was iets van 2weken nu heb ik een eindeloze preek --'
No growth of the heart is ever a waste
Met een paar jongens tegen de muur en in de hoek staan. Dat was vorig schooljaar, ik was 14 -_-
"Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."
TheBoss schreef: (...) Lang leve een Aziatische moeder, daar is dat normaal. Well, niet in mijn wereld :]
Life is hard and then we die
Ik krijg nooit straf :')
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
Zwammetje schreef: Met een paar jongens tegen de muur en in de hoek staan. Dat was vorig schooljaar, ik was 14 -_-
My Chemical Romance Ban ^^
Caution first, always.
1 maand huisarrest + geen tv en laptop
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
een week straf niet naar buiten. na 5 min mocht ik naar buiten. ^^
Some angels have no wings.
Meestal van die kleine dingetjes, zoals geen tv of laptop ofzo. En dan binnen een uur alweer je ipod of laptop terug hebben
You can't love anyone else, if you don't love yourself.
Ik heb nooit echt straf gehad :'D
-
Die heb ik nu en dat is 1x per week mijn grote liefde zien. Slaat nergens op --'
Ik krijg geen straf
I love you Irem
Een week geen pc, wat maar 3 dagen van was.
[ bericht aangepast op 22 april 2011 - 13:02 ]
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse
Linyola schreef: Een week geen PC.
Hope goes lost but never dies.