• Ik ben ziek en ik heb dus echt tijd te veel. Daarom wil ik voor anderen covers gaan maken. Verwacht niet teveel, het wordt namelijk erg simpel.
    Hier een paar voorbeelden:





    Ik kan niet blenden, bij de onderste was dat meisje al in het plaatje.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 10:48 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Confringo schreef:
    (...)
    een beetje voor als de tweede. Een beetjein het thema van opsluiten. Een meisje dat verlangend uit een raam kijkt ofzo, ik weet zelf niet wat ik er op kan zetten


    Let me know


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Oh, can you make me one? Want ik heb geen idee voor een cover, normaal maak ik ze zelf, en ik ben benieuwd wat jij ermee kan. Het is wel een fanfiction, ik hoop niet dat je dat erg vindt, en als je hem maakt, hoef je alleen de titel te vermelden, niet de fanfiction erachter zegmaar, if you know what I mean:


    Het licht tekent zachte lijnen rond de prachtige trekken van haar lichaam, ik hap even naar adem. Niet aan denken, niet aan denken! spreek ik mezelf toe. Peter zou me iets aandoen, en met hem waarschijnlijk iedereen. Een ijle, hoge melodie, afkomstig van Jazz, vliegt door de ruimte, en een rilling kruipt over mijn rug. De haren op mijn armen gaan omhoog staan als haar stem steeds hoger kruipt, zich vermengt met de trillende lucht om me heen. Ik sluit mijn ogen. Zolang zij blijft zingen is ze totaal anders…

    Bill Kaulitz heeft maling aan zijn nieuwe zanglerares. Hij vindt dat hij goed genoeg is om zonder haar te kunnen, en het feit dat zijzelf daar heel anders over denkt irriteert hem mateloos. Maar de lerares blijkt heel anders te zijn dan in zijn gedachten: jonger dan hij en met een voorkeur voor hardrock. Hij moet wennen aan deze verschijning, maar als hij er dan eindelijk doorheen heeft geprikt, blijkt dat ze best leuk is.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    Oh, can you make me one? Want ik heb geen idee voor een cover, normaal maak ik ze zelf, en ik ben benieuwd wat jij ermee kan. Het is wel een fanfiction, ik hoop niet dat je dat erg vindt, en als je hem maakt, hoef je alleen de titel te vermelden, niet de fanfiction erachter zegmaar, if you know what I mean:


    (...)

    Wat moet erop? En wat is de titel?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)


    Let me know

    Hmm, zij ziet er net iets té oud uit. Het liefst een redelijk jong meisje


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Confringo schreef:
    (...)
    Hmm, zij ziet er net iets té oud uit. Het liefst een redelijk jong meisje

    Ik ga kijken


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Wat moet erop? En wat is de titel?

    Ohgott, doe ik weer slim x). De titel is dus
    Symfonic tales
    Ik weet niet precies wat erop is, het liefst een plaatje dat bij de tekst aansluit die ik je net stuurde, en daarop de titel, maar het liefst niet een plaatje dat laat zien over wie de fanfiction gaat. Dus een meisje, oder etwas. Ik heb er niet echt een bepaald idee bij, is dat erg?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik wil graag een cover van een blond meisje dat je van de achterkant ziet, haar gezicht zie je dus niet. Geen titel. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik wil graag een cover van een blond meisje dat je van de achterkant ziet, haar gezicht zie je dus niet. Geen titel. (:

    Mag de zijkant ook, als je het gezicht niet ziet? Das makkelijker


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Mag de zijkant ook, als je het gezicht niet ziet? Das makkelijker


    Ja hoor, als ze maar blond is. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ja hoor, als ze maar blond is. (:

    Kleur? Een beetje vazig en dat het persoontje er dan uit springt? Ben nu bezig. Heb er 1 gevonden. Er stond een zwartharig meisje bij, maar die heb ik er afgeknipt. Of wil je die er wel bij? Kan ook nog


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Kleur? Een beetje vazig en dat het persoontje er dan uit springt? Ben nu bezig. Heb er 1 gevonden. Er stond een zwartharig meisje bij, maar die heb ik er afgeknipt. Of wil je die er wel bij? Kan ook nog


    Nee, die mag er wel af. Wazig is goed. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Nee, die mag er wel af. Wazig is goed. (:

    Hier is de cover:


    Let me know


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Confringo schreef:
    (...)
    Hmm, zij ziet er net iets té oud uit. Het liefst een redelijk jong meisje

    Is deze goed:


    Was het jongste wat ik kon vinden die nog goed te bewerken was en er mooi uitzag


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ZeroGravity schreef:
    (...)
    Ohgott, doe ik weer slim x). De titel is dus
    Symfonic tales
    Ik weet niet precies wat erop is, het liefst een plaatje dat bij de tekst aansluit die ik je net stuurde, en daarop de titel, maar het liefst niet een plaatje dat laat zien over wie de fanfiction gaat. Dus een meisje, oder etwas. Ik heb er niet echt een bepaald idee bij, is dat erg?


    Hij is gemaakt door Dimanche.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Is deze goed:


    Was het jongste wat ik kon vinden die nog goed te bewerken was en er mooi uitzag

    Ja! die is goed!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz