• voor de mensen die in een doos leven en dus geen tv kijken (grapje grapje)

    Vanavond is er een glee aflevering met justin bieber (: ik heb geen idee hoe het gaat worden maar ben zeker wel benieuwd (:
    Wat denken jullie?

    Hahaha, dit is echt hilarisch XD


    Life is hard and then we die

    Her ergste is nog wel dat ik alles meezing :'D


    -

    Ik niet, ik ken die liedjes niet XD


    Life is hard and then we die

    Ik kende ze al voordat iedereen er gek op was (nerd) Nu voel ik me stoer haha


    -

    BAM lekker met de zweep. (cat)


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    Ik kende ze al voordat iedereen er gek op was (nerd) Nu voel ik me stoer haha


    Haha, dat heb ik ook. ;3 Ik heb nog mail op youtube van hem van 10 feb. 2008 en stiekem ben ik daar wel trots op dat ik hem nog heb. (nerd)


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik heb het weer eens gekeken, maar jezus, wat is die serie slecht geworden. Die hele verhaallijn is echt onwijs dom en ik snap niet hoe ze Sue keer op keer weer kunnen geloven met wat ze zegt:')

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 21:24 ]


    As travars

    Martyr schreef:
    Ik heb het weer eens gekeken, maar jezus, wat is die serie slecht geworden. Die hele verhaallijn is echt onwijs dom en ik snap niet hoe ze Sue keer op keer weer kunnen geloven met wat ze zegt:')
    Dom? Hoezo dat xd?


    Life is hard and then we die

    heb er wel van gehoord van de serie glee maar op welke zender komt dat progamma?
    p.s. kom het a.u.b. zeggen om mijn profiel want vind niet zo gauw het zelfde topic terug! alvast bedant!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dom? Hoezo dat xd?


    Nou dat ze Sue geloven terwijl ze het al zo vaak heeft verziekt voor ze. Sam heeft gelijk een relatie met Santana als hij net heeft gehoord dat Quinn met Fin zoende.
    idk, kan ook komen omdat ik al een hele tijd niet meer heb gekeken, maar ik vond het gewoon best wel dom :')


    As travars

    Martyr schreef:
    (...)

    Nou dat ze Sue geloven terwijl ze het al zo vaak heeft verziekt voor ze. Sam heeft gelijk een relatie met Santana als hij net heeft gehoord dat Quinn met Fin zoende.
    idk, kan ook komen omdat ik al een hele tijd niet meer heb gekeken, maar ik vond het gewoon best wel dom :')
    Ik denk dat Sam gewoon een watje is, en dat die andere mensjes gewoon stom zijn.


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    Ik kende ze al voordat iedereen er gek op was (nerd) Nu voel ik me stoer haha

    BAM ik ook (: ik ben daar ook best trots op (:

    Anyways, Ik vond het echt hilarisch. Liedjes waren best leuk ^^ en Pucks haar was geniaaal (:

    xjustAgirlx schreef:
    voor de mensen die in een doos leven en dus geen tv kijken (grapje grapje)

    Vanavond is er een glee aflevering met justin bieber (: ik heb geen idee hoe het gaat worden maar ben zeker wel benieuwd (:
    Wat denken jullie?

    welke is dat? ik kijk ze op het internet?xD

    GODVERDOMME OMG, HIJ VERKLOOT DE WERELD O.O
    True Jackson
    CSI, (dat was wel een goeie aflevering)
    GLEE? O.o

    Hij verminkt iedereen gewoon ><'


    =