• hallo,

    ik en goldenwings schrijven samen een story
    - sins will never change-
    en hiervoor hebben wij rollen nodig.
    dit is de inleiding.

    Wat als elke nacht wakker word gehouden door nachtmerries? Nachtmerries over een onbekend verleden. Niet kan slapen, en geen energie hebt om te vechten. Mensen je negeren omdat je anders bent. En alles verkeerd lijkt te gaan.

    Je besluit weg te rennen, te vluchten. Volg de reis van Fay Lieve, een reis vol avontuur, verboden liefde. Gevallen engelen. Verraad, onmacht. En onmogelijk keuzes. Het gevecht tegen haar lot, vechtende tegen haar afkomst. Zal Fay Lieve haar eigen leven lijden of een marionet van Satan worden.


    zoals je al leest gaat het over de hel en de hemel.
    dus wij hebben rollen nodig voor engelen.
    elk van de ze engel moet een zonde hebben dit zijn de zonde's:

    1.Superbia (hoogmoed - hovaardigheid - ijdelheid)
    2.Avaritia (hebzucht - gierigheid)
    3.Luxuria (onkuisheid - lust - wellust)
    4.Invidia (nijd - jaloezie - afgunst)
    5.Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht)
    6.Ira (woede - toorn - wraak - gramschap )
    7.Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid - vadsigheid)

    elke zonde kan maar 1 keer gebruikt worden
    zonde 7 is al bezet.
    wat wij nodig hebben is:

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Zonde:
    Doel:
    Mensenleven:
    Extra:


    alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 19:06 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erato schreef:
    Doet me denken aan mijn story (:


    o, dat vat ik dan op als een compliment (A)
    met je 46 abo's :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Naam: Jacey Stark
    Roepnaam: Jack
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Jack heeft lange krullende zwarte haren met een streng sneeuwwit aan de linkerkant. Haar ogen hebben een vreemde diepzwarte kleur en haar huid is extreem bleek. Ze heeft verschillende tattoos,verspreid over haar hele lichaam. Ze is betrekkelijk groot,en heeft ellenlange benen. Ze is mooi slank en beweegt zich sierlijk door het leven,ondanks haar karakter.
    Karakter: Jack is een enorm haatdragend persoon. Ze is heel snel op haar teentjes getrapt en als je haar beledigt of kwetst,zal ze zonder verpinken wraak op je nemen. Ze doet niet aan naastenliefde en heeft een hekel aan alles wat zoet en lief is. Ze lijkt wel een donderwolk op zich. Als ze praat,dan blaft ze echt. Ze houdt geen rekening met andermans gevoelens en zal zichzelf altijd op de eerste plek zetten. Iedereen heeft een hekel aan haar en zij heeft een hekel aan iedereen.
    Zonde: Ze is een textbook example van Ira
    Doel: Lekker veel ruzie stoken,ze houdt ervan mensen te zien bekvechten.
    Mensenleven: Ze heeft ooit wraak genomen op een meisje door haar letterlijk in haar blootje te zetten voor de hele school. Ze hebben serieuze ruzie gekregen in de toiletten nadien. Het meisje heeft Jack geduwd en ze is met haar hoofd op de rand van de wasbak gevallen en gestorven aan een hersenbloeding ten gevolge van de val.
    Extra: Ze heeft een obsessie voor messen,ze verzamelt ze doodgraag.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Ik snap echt niet hoe mensen soms aan 300 abo's raken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Erato schreef:
    Ik snap echt niet hoe mensen soms aan 300 abo's raken.


    me 2!

    @Holmes bedankt :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    (...)

    me 2!

    @Holmes bedankt :'D

    Ik hoop dat je er wat aan hebt. Als je wil,vul ik er nog wel eentje in ^^


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Holmes schreef:
    (...)
    Ik hoop dat je er wat aan hebt. Als je wil,vul ik er nog wel eentje in ^^


    ach dat kan ook niet kwaad doe maar wel een jongen dan! :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Naam: James Rhodes
    Roepnaam: Rhodey
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:


    Rhodey heeft warrige bruine haren en helderblauwe ogen. Hij wordt vaak beschreven als knap,wat hij ook onmiskenbaar is. Hij is redelijk gespierd door de vele uren in de sportschool. Hij heeft normale lengte,met een mooi postuur.
    Karakter: Rhodey is een echte player. Hij gaat met het ene meisje naar een fuif,en komt met een ander terug naar huis. Zijn bed is bijna nooit onbeslapen en als het dat wel is,betekent dat hij bij een meisje geslapen heeft. Hij heeft bijna elke nacht wel een onenightstand met een ander meisje dat hij ergens opgepikt heeft. Hij gaat ook vaak naar de hoeren. Hij raakt een meisje nooit aan boven de gordel en kijkt altijd steeds naar de borsten en de billen. Hij ziet meisjes als handig om zijn noden te vervullen,maar meer ook niet. Komen,zien,gebruiken,dumpen,is zijn motto.
    Zonde: Luxuria
    Doel: Zoveel mogelijk meisjes in bed gehad hebben. En ze zoveel mogelijk laten doen.
    Mensenleven: Hij was op een feestje en had zijn pijlen gericht op een meisje,dat hij niet kon krijgen. Hij heeft haar toen een pil gegeven en haar in een steegje verkracht. Haar vriendje heeft hen ontdekt en hem in elkaar geslagen. Spijtig genoeg voor hem,was de jongen nogal dronken en is hij blijven slaan tot Rhodey morsdood was.
    Extra: Hij heeft een speciale map op zijn gsm met een foto van elk meisje dat hij al gehad heeft. De map telt ongeveer 300 foto's en is nog maar een jaartje oud.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    thnx :D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."