• Hello People,

    Ik ga 1 juli mijn sweet 16 feest houden,Maar ik heb geen idee wat voor thema ik er in moet gooien.
    Hebben jullie misschien een ideetje voor een thema en alles wat er bij hoofd van versieringen tot mijn kleding toe.
    Er zijn ook twee jongens en twee meiden op mijn kleding afgestemt,
    Drop hier al je ideetjes :') jullie zouden me enorm mee helpen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    1 Juli dat is nog lang :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    1 Juli dat is nog lang :p


    Ja maar ik wil alles perfect geregeld hebben dus begin er nu alvast mee zodat ik niks vergeten kan :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    hollywood ofzo iedereen als zijn favo ster.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fuck sweet sixteen, heb er niks mee. Gewoon een gezellig feestje zonder thema?:Y)


    SLOAN.

    H0USE schreef:
    Fuck sweet sixteen, heb er niks mee. Gewoon een gezellig feestje zonder thema?:Y)

    Ik heb een hippie thema gehad voor mijn 17e verjaardag, voor mijn 16e verjaardag was er niet echt een thema XD


    Life is hard and then we die

    Decide schreef:
    (...)

    Ja maar ik wil alles perfect geregeld hebben dus begin er nu alvast mee zodat ik niks vergeten kan :').

    Ooh okee.
    Kijk naar My Sweet Sixteen op MTV. Dan kom je op ideetjes =)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Op mijn verjaardag hebben we eigenlijk alleen gegeten en gepraat..
    Dus fuck thema's (:


    Hope goes lost but never dies.

    Piratenn!


    Food.

    Zwart/wit vind ik ook altijd mooi. En dan kan jij in een kleurig jurkje gaan, zodat je extra opvalt :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Verkleed je als Britney Spears en vraag aan iedereen om in het thema hollywood te blijven? Je vriendjes kunnen als paparazzi gaan?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Disney! :D


    Get outta my head!

    Hollywood vind ik wel een leuk idee ik zat eerst ook te denken aan las vegas en dan voor mijn entree dat ze allemaal poker kunnen spelen enzo.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Reloaded schreef:
    Disney! :D

    Ja, ga als sneeuwwitje met maar 4 dwergen ofzo :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind you Favorite Superstar het leukste.

    Zie je mij zo aankomen als Taylor Swift xD


    Firm believer of all that is magic