• Een vriend van mij vindt een meisje leuk, maar hij is 18 en zij is 13,
    ik vind het persoonlijk wel kunnen want ja hij kan er niks aan doen toch? Maar aan de andere kant, vind ik het nogal vreemd.. ik bedoel het is wel 5 jaar?!
    En ik weet ook eig niet wat ik tegen hem moet zeggen..
    xxxxxxxxxxx


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Hanoena schreef:
    Ik vind het wel raar, aangezien hij 18 is en dus meer weet over 'het gebied'. Ja, misschien weet de 13-jarige ook er wat van.. Maar ja..

    Mijn broer vertelde me dat een jongen uit zijn klas 24 of 26 jaar is hij, weet niet meer. De jongen is verliefd op een 17-jarige? Dat is pas raar!
    Dat vind ik dus niet raar, omdat deze levensfasen al een stuk meer overeen komen dan die van een 13-jarige en een 18-jarige. De 13-jarige komt net uit de tijd van de basisschool, woensdag vroeg uit, 2x per week naar paardrijden/voetbal, schoolkoekjes en tussen de middag naar huis. Die 18-jarige begint net aan het uitgaansleven, MBO/HBO/WO, heeft werk, zoekt zijn grenzen op.
    Als je dan gaat kijken naar een 17-jarige en een 24-jarige.
    17-jarige; zie 18-jarige
    24-jarige; uitgaansleven, vaste baan/studerend, uit huis wonend, lol hebben met vrienden of juist redelijk serieus.
    Ik vind die kloof toch een heel stuk minder.


    Life is hard and then we die

    Dat heb ik ook. Ik ben verliefd op een jongen van 16 die 17 wordt in september.

    chazzieOss schreef:
    Dat heb ik ook. Ik ben verliefd op een jongen van 16 die 17 wordt in september.


    wat bedoelde je hiermee? (:


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Crowd schreef:
    Liefde is Liefde, daar kan niemand iets aan doen.
    Als hij haar maar geen dingen laat doen die zij niet wilt.


    I´m nothing special.

    13 en 18 past absoluut niet bij elkaar.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hingucker schreef:
    Het lijkt veel, maar in feite als zij 30 is, is hij 35 en dan is het opeens niet veel meer.
    En daarbij, op liefde of verliefdheid staat geen leeftijd.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.