• Een vriend van mij vindt een meisje leuk, maar hij is 18 en zij is 13,
    ik vind het persoonlijk wel kunnen want ja hij kan er niks aan doen toch? Maar aan de andere kant, vind ik het nogal vreemd.. ik bedoel het is wel 5 jaar?!
    En ik weet ook eig niet wat ik tegen hem moet zeggen..
    xxxxxxxxxxx


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Nee, ik vind dat echt niet kunnen. Een meisje van 13 is toch met heel andere dingen bezig als een 18jarige jongen. Als je begrijpt wat ik bedoel o.O


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dromenvanger schreef:
    Als hij 25 was en zij 20 is het al een heel ander verschil. Want die vijf jaar schelen minder dan 18 en 13.


    inderdaad, ''later'' lijkt het verschil niet eens zo groot.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Op zich vind ik 5 jaar niet veel, maar ik vind het vooral raar omdat zij maar 13 is. Op mijn school lopen er mensen uit het eerste die dan 13 zijn en mensen uit het zesde die 18 zijn en die hóren echt niet samen. Maar enfin, misschien loopt zij erg voor op haar leeftijd of zo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, pff, vijf jaar klinkt niet veel, maar op die leeftijd is het wel veel. De één begint net met de puberteit, de ander is er net uit. Die 18-jarige heeft hele andere interesses en hobby's dan die 13-jarige natuurlijk. Maar goed, wie weet werkt het allemaal wel (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het.. niet kunnen, om eerlijk te zijn. Zij zit nog middenin een megagrote ontwikkeling en hij is 18, en is er al bijna uit.
    Maar stel, zij is 20 en hij 25 vind ik het wel kunnen, want dan zijn ze allebei uit de puberteit.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nu valt het op straks niet.
    ligt eraan hoe de jongen is


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    5jaar is opzich niet veel, maar als zij nog maar 13 is wel. Hij is al heel rijp terwijl zijn nog haar lichaam moet leren kennen enzo. Nouja je begrijp vast wel wat ik bedoel. Ik vind haar te jong voor hem.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Marshmellow schreef:
    Op die leeftijd is dat nog wel veel. Komop, je vriendin zit juist in haar pubertijd terwijl die jongen er al uit is. Dat gaat dnek ik voor onnodige problemen zorgen. Qua mentaliteit lijkt me hier het leeftijdsverschil wel groot, moest je vriendin nu al 20 zijn en die jongen 25 dan was het iets anders.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Crowd schreef:
    Liefde is Liefde, daar kan niemand iets aan doen.
    Als hij haar maar geen dingen laat doen die zij niet wilt.


    We accept the love we think we deserve.

    Persoonlijk heb ik niks tegen leeftijdsverschil.. Ik en mijn vriend schelen ook 4 jaar. En toch belemmert het ons nergens in. Of ja, misschien het feit dat ik voor de wet nog niet trouwen mag. ^^
    Ook weet ik nog wel een leuk verhaal van mijn beste vriendinntje, zij was 15, haar vriend 29, en zou binnen een maand 30 worden.. Die relatie is onderhand wel over hoor. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Op deze leeftijd maakt zo'n verschil veel uit.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    5 jaar is makkelijk te doen, maar er is een groot verschil tussen 25 - 30 en 13 - 18. Wat mensen vaak vergeten is het verschil in ontwikkeling/levensfase waarin men zit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het wel raar, aangezien hij 18 is en dus meer weet over 'het gebied'. Ja, misschien weet de 13-jarige ook er wat van.. Maar ja..

    Mijn broer vertelde me dat een jongen uit zijn klas 24 of 26 jaar is hij, weet niet meer. De jongen is verliefd op een 17-jarige? Dat is pas raar!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Marshmellow schreef:
    Op die leeftijd is dat nog wel veel. Komop, je vriendin zit juist in haar pubertijd terwijl die jongen er al uit is. Dat gaat dnek ik voor onnodige problemen zorgen. Qua mentaliteit lijkt me hier het leeftijdsverschil wel groot, moest je vriendin nu al 20 zijn en die jongen 25 dan was het iets anders.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    mijn opa en oma hadden een leeftijdsverschil van 10 jaar hoor, dus niet zeuren :P