• Nee, ik heb geen rollen in de aanbieding en zal dat denk ik ook niet hebben ooit >< Maar het valt mij gwn op dat als er iemand mensen voor rollen nodig heeft heel veel mensen zich aanmelden maar dat bijna overal dezelfde worden uitgekozen, steeds weer. En dat vind ik zelf eigenlijk nogal raar ;o En weet je, volgens speelt vriendjespolitiek ook vaak een deel bij het uitkiezen van rollen. Dus nu vraag ik me af waarom zouden je vrienden beter geschikt zijn voor die rol ipv een ander?;o ik bedoel maar; het is tenslotte allemaal fictie >< ik snap wel dat je soms je vrienden erin voor wilt laten komen maar doe ze er dan gwn in zonder eerst rollen uit te delen en dan toch alleen maar je vrienden uit te kiezen x_x

    Zo dat was mijn mening, nu mogen jullie weer:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    heb je wel gelijk in >.<

    heb je wel gelijk in >.<

    heb je wel gelijk in >.<

    Ben het met je eens <3


    Sweet dreams will come true.

    Je hebt gelijk


    Music is the new sex

    Zelf reageer ik best vaak op dat soort topics, maar ik word ook lang niet altijd gekozen, maar af en toe wel is! Sommige mensen kiezen inderdaad bijna altijd hun vrienden, maar ik vind dat je er dan wel bij moet zetten dat je aan vriendjespolitiek doet. Anders vult iedereen al die dingen in terwijl je toch al zeker weet dat die het niet worden... Ik doe zelf eigenlijk nooit rollen topics. Ik vind het makkelijker om gewoon mensen te verzinnen!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En dat is eigenlijk hele erge domme voortrekkerij van de mensen die ' populair' zijn X_X


    Sweet dreams will come true.

    Zelf reageer ik best vaak op dat soort topics, maar ik word ook lang niet altijd gekozen, maar af en toe wel is! Sommige mensen kiezen inderdaad bijna altijd hun vrienden, maar ik vind dat je er dan wel bij moet zetten dat je aan vriendjespolitiek doet. Anders vult iedereen al die dingen in terwijl je toch al zeker weet dat die het niet worden... Ik doe zelf eigenlijk nooit rollen topics. Ik vind het makkelijker om gewoon mensen te verzinnen!
    Ik ook, hoef je geen rekening met mensen te houden dat ze stom worden uitgedrukt ja of nee, of dat je ze een tijdje uit het verhaal laat gaan of iets...


    Sweet dreams will come true.

    Eig wel waar


    What's wrong whit loving someone?

    Mee eens

    heb je gelijk In :D

    ma ik vraag altijd aan mense of ik dr in mag :P

    (als het een leuke quiz is:P)

    En meestal vraag ik het aan mensen, die NIET mijn vriendin zijn :P

    En dhan kom ik dr in :P

    Snappst :P?


    I solemny swear i am up to no good

    kben er voor eentje uitgekozen !!(van de 100.000.....)
    maar tog gelukkig iemand :D


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik doe nooit aan vriendjespolitiek... Ik kijk gewoon welke het beste voor de rol is (A)

    Ik heb nog een rollen topic btw. waar nog heel veel rollen van over zijn dus als je even een kijkje zou willen nemen! En als je goed genoeg bent krijg je natuurlijk de rol!

    Ik heb nog een rollen topic btw. waar nog heel veel rollen van over zijn dus als je even een kijkje zou willen nemen! En als je goed genoeg bent krijg je natuurlijk de rol!


    Mensen: ZEKER DOEN!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...