• Ik ben echt áltijd moe , het maakt niet uit hoe vroeg ik naar bed ga ik ben alsnog de volgende dag moe . Bijvoorbeeld; vrijdagavond ging ik al om 10 uur (!) naar bed omdat ik zo moe was. De volgende ochtend werd ik om half 12 's ochtends wakker gemaakt. Ik was bij mn vader maar moest weer naar mn moeder dus fietste naar mn moeders huis en daar heb ik gewoon nog de hele dag in bed gelegen terwijl ik pas half 12 wakker was. Ik ben gewoon écht áltijd moe... Weet iemand waar dit vanaf kan komen ??


    Tinka & Ghunter.

    Vroeger naar bed gaan, of langs de dokter? :X


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat is misschien een ziekte.. 'komt niet op de naam..'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Usually schreef:
    Dat is misschien een ziekte.. 'komt niet op de naam..'


    Klierkoorts, oftewel pfeiffer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Klierkoorts, oftewel pfeiffer.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Misschien slaap je wel té veel. Daar word je ook moe en lui van. Het kan ook tussen je oren zitten. Maar je kan altijd langs de dokter gaan [;


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    Misschien slaap je wel té veel. Daar word je ook moe en lui van. Het kan ook tussen je oren zitten. Maar je kan altijd langs de dokter gaan [;


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Inanimate schreef:
    Misschien slaap je wel té veel. Daar word je ook moe en lui van. Het kan ook tussen je oren zitten. Maar je kan altijd langs de dokter gaan [;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    door de zomertijd heb ik geen moeite meer met opstaan ('a)


    Behind the laughter it actually means something.

    Je kunt ook teveel slapen en daar wordt je moe van. Probeer anders eens een week lang op vaste tijden naar bed te gaan en dan op vaste tijden eruit? Bijvoorbeeld 10 uur je bed in, 8 uur eruit. Kijken of dat helpt. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als mijn ritme onregelmatig is, dan ben ik ook moe, hoe vroeg of laat ik ook ga slapen.

    Dus ik ga nu elke avond rond elf uur slapen en sta om tien uur op en dat gaat vele beter dan dat ik de ene keer laat ga slapen en de andere keer vroeg. ^-^


    Let the Night embrace you

    Te weinig vitaminen is ook een mogelijkheid. (:


    Get outta my head!

    Ik heb dat ook, maar ik slaap gewoon teveel omdat ik bijna altijd laat naar school moet :')


    As travars