• Viviee, onze geliefde Authors, naar dezelfde kapper zal gaan als ik.
    Dus mss kunnen we de eerstvolgende keer dat we naar de kapper gaan lekker gaan roddelen zoals iedereen bij de kapper doet.
    Mss wel lekker over jullie allemaal. :9~

    Authors schreef:
    (...)

    Dat 'geliefde' ): Niet iedereen vindt me zo lief ):

    fuq da system

    Authors schreef:
    (...)

    Dat 'geliefde' ): Niet iedereen vindt me zo lief ):
    Oh ik vatte niet meteen van waar je dat haalde, maar nu zie ik het. okey. Lol. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Authors schreef:
    (...)

    Dat 'geliefde' ): Niet iedereen vindt me zo lief ):
    I doooo


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)I doooo


    Thanks Annick ;D


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Dat 'geliefde' ): Niet iedereen vindt me zo lief ):
    Ach joh.. je bent wel lief :3.

    @OT: ik ga naar een 'kapsones-lijer' kapsalon, waar ik wel heel blij mee ben, maar ik betaal er veel geld voor. Maar dan krijg ik ook wel echt kwaliteit, het enige overdreven vind ik dat die mensen daar ook prosecco schenken als drinken. Dus al die kale zeik zitten vaak al om 11 's ochtends aan de alcohol, gewoon omdat het kan en 'sjiek' is.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 2:49 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Ach joh.. je bent wel lief :3.

    @OT: ik ga naar een 'kapsones-lijer' kapsalon, waar ik wel heel blij mee ben, maar ik betaal er veel geld voor. Maar dan krijg ik ook wel echt kwaliteit, het enige overdreven vind ik dat die mensen daar ook prosecco schenken als drinken. Dus al die kale zeik zitten vaak al om 11 's ochtends aan de alcohol, gewoon omdat het kan en 'sjiek' is.


    Haha, dankjewel (:
    Lol, ik snap echt niet hoe je kunt drinken bij de kapper, ik zou bang zijn dat ik ze afleidt en daardoor mijn oren verlies :')


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Haha, dankjewel (:
    Lol, ik snap echt niet hoe je kunt drinken bij de kapper, ik zou bang zijn dat ik ze afleidt en daardoor mijn oren verlies :')
    Naah.. ik normaal gesproken ook. Ik ben ook 3 jaar niet naar de kapper geweest voordat ik bij deze kapsalon uitkwam. Maar deze mensen zijn gewoon allemaal heel erg goed, waarvan de helft ook nog visagistes. Die mensen zouden het zich niet eens kunnen veroorloven denk ik als naar buiten komt dat ze iemand's oor afgeknipt hebben :'DD. Nee, maar ze zijn echt super precies en goed, waardoor ik daar niet meer bang voor ben. Maar daar had ik vroeger ook echt schrik voor x.x!


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Naah.. ik normaal gesproken ook. Ik ben ook 3 jaar niet naar de kapper geweest voordat ik bij deze kapsalon uitkwam. Maar deze mensen zijn gewoon allemaal heel erg goed, waarvan de helft ook nog visagistes. Die mensen zouden het zich niet eens kunnen veroorloven denk ik als naar buiten komt dat ze iemand's oor afgeknipt hebben :'DD. Nee, maar ze zijn echt super precies en goed, waardoor ik daar niet meer bang voor ben. Maar daar had ik vroeger ook echt schrik voor x.x!


    Mijn kapper heeft mijn haar zo'n beetje verkloot, ze doet alles omgekeerd, dus ben ik van plan om een andere te proberen. Jij hebt wel geluk gehad, met je kapper (:


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Mijn kapper heeft mijn haar zo'n beetje verkloot, ze doet alles omgekeerd, dus ben ik van plan om een andere te proberen. Jij hebt wel geluk gehad, met je kapper (:
    Ik heb inderdaad ontzettend veel geluk gehad ja x.x Ik had de hoop echt opgegeven en toen kwam ik hierbij uit. Maar ik betaal ook ontzettend veel geld ervoor, dat moet ik wel eerlijk zeggen. Maar aan de andere kant krijgt mijn haar dan wel alleen de meest biologische verven en shampoo's, waardoor het tenminste overleefd. Want juist omdat het zo lang is en zo vaak geverfd wordt is dat al tricky. En ja.. ik ben nog steeds zo blij en gelukkig met mijn kappers =D!


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Ik heb inderdaad ontzettend veel geluk gehad ja x.x Ik had de hoop echt opgegeven en toen kwam ik hierbij uit. Maar ik betaal ook ontzettend veel geld ervoor, dat moet ik wel eerlijk zeggen. Maar aan de andere kant krijgt mijn haar dan wel alleen de meest biologische verven en shampoo's, waardoor het tenminste overleefd. Want juist omdat het zo lang is en zo vaak geverfd wordt is dat al tricky. En ja.. ik ben nog steeds zo blij en gelukkig met mijn kappers =D!


    Maarja, ik vind wel dat je iets meer geld mag uitgeven daarvoor, want anders word je haar toch helemaal 'verneukt' door slechte, goedkope. Daarmee bedoel ik niet dat alle goedkope, slechte zijn, maar je snapt mijn punt vast wel :'D


    Olive

    Mijn kapper is echt ideaal.
    Hij is een hele goede & dure kapper, maar omdat hij een vriend van mijn vader is ga ik altijd voor 15 euro ipv 60. (:

    Authors schreef:
    (...)

    Dat 'geliefde' ): Niet iedereen vindt me zo lief ):

    Ik, bijvoorbeeld Viev <3


    We accept the love we think we deserve.

    Fragile schreef:
    Mijn kapper is echt ideaal.
    Hij is een hele goede & dure kapper, maar omdat hij een vriend van mijn vader is ga ik altijd voor 15 euro ipv 60. (:
    Oo dat is ook wel heel chill. Ik ben ook vriendjes met de kappers daar, dus ik krijg ook heel vaak iets van 40 euro korting. Maar al met al betaal ik dan nog 80/90 euro :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Passerby schreef:
    die zijn zo niet lekker. Ik voel me altijd schuldig als ze me vragen om iets te drinken. x')


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn kapper komt aan Huis!


    Firm believer of all that is magic