• Duuuude, you've got to be fucking shitting me! Hoe kan iemand zo mooi en getalenteerd dansen?

    Kijk!

    Wie kan me meer over hem vertellen en wie hij is? Ze vertellen namelijk alleen zijn voornaam, maar ik wil meer over hem weten! ö

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 22:49 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik moest half janken toen ik hem zag dansen, ik ken m ook niet, ik wil het ook wel weten.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Niemand?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Serieus geen idee ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Volgens mij is dat Sedrig Verwoert.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij is dat Sedrig Verwoert.


    Dankjewel! _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Van welk programma is dit? Hij is echt sick goed!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Assassin schreef:
    Volgens mij is dat Sedrig Verwoert.


    Dat is hem idd =D


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Even een reactie zette zodat ik straks nog weet wat voor topic dit was :3 Kan nu niet kijken -.-


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    Even een reactie zette zodat ik straks nog weet wat voor topic dit was :3 Kan nu niet kijken -.-


    Love is a game, ones you lose. You can start over

    3AM schreef:
    Van welk programma is dit? Hij is echt sick goed! .


    Hij is van The Ultimate Dance Battle. Maar hij is uiteindelijk toch niet gekozen =[
    Maar t is wel n leuk programma btw ^^


    Inspiration can hit you any time

    Dat is Sedrig Verwoert.


    Firm believer of all that is magic

    huh
    ik snap de situatie niet
    Waarom moet iedereen huilen whaaat.


    I live for the applause, you will die for it.

    Crowstorm schreef:
    huh
    ik snap de situatie niet
    Waarom moet iedereen huilen whaaat.

    Dan had je het moeten volgen, haha. Ze moeten allemaal kiezen en hij was 1 van de laatste dansers.

    Ik vind het er écht niet uitzien, to be honest. Het is wel knap gedaan enzo, maar het past niet in mijn beeld van een man o.O


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.