• Zijn er hier op Quizlet nog mensen die Engelse verhalen lezen of schrijven? Ik bedoel, ja, de Nederlandse zijn best leuk, maar de woordspeling valt af en toe weg. In het Engels heb je meerdere manieren van schrijven die mensen niet gewend zijn. Je kan het ook duisterder laten overkomen dan in het Nederlands. Mensen die graag Engelse verhalen lezen/schrijven, melden? (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb precies vandaag nog een Engelse Stand Alone geschreven.:'D
    Hij is wel vaag, maar ik heb hem toch echt ergens op gebaseerd.

    (:


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    Ik heb precies vandaag nog een Engelse Stand Alone geschreven.:'D
    Hij is wel vaag, maar ik heb hem toch echt ergens op gebaseerd.

    (:

    Ik zal hem lezen, en erop reageren. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bump


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliaaaacccc.
    Ik laat hier een bump achter omdat ik .. me verveel.


    LMFAO.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    U TROLLIN'?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    U TROLLIN'?

    YES.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik lees alleen maar in het Engels. Maar niet op Q.


    Caution first, always.

    Ja ik, maar ik ben mijn enige Engelse SA kwijt. Vast een keer gestorven tijdens de crash.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ja ik, maar ik ben mijn enige Engelse SA kwijt. Vast een keer gestorven tijdens de crash.


    Oh, that sucks man.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vroeger wel, maar sinds ik omgeven wordt door mensen die übergoed zijn in Engels durf ik het niet meer omdat ik denk dat ik ga falen.
    Ik heb deze oneshot over Tokio Hotel en deze 3-shot over Zack/Cody. Beide oud en niet aan te raden voor jou (:


    Felix

    Ik lees veel en ook in het engels, alleen moet ik me dan beter onentreren op lezen en dat haat ik ik gal wel ff looken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik lees wel graag Engelse verhalen en je hebt gelijk over die woordspelingen, Engelse boeken zijn geweldig om te lezen. Ik heb eraan gedacht om zelf een verhaal te schrijven in het Engels maar ik vrees dat ik daar nog niet goed genoeg voor ben:$


    Love? No. I prefer cats.

    Mij niet gezien. Ik ben een ramp in engels. Lezen vind ik wel leuk alleen schrijven kan ik niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pluisjj heeft n engelse van Supernatural! prefecte combo, I swear :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb een SA in het Engels, maar die is nou ook niet zo goed (en al best oud, ik las hem laatst opnieuw, en er staan echt rare dingen in), en zó geweldig ben ik niet in Engels.
    Ik vind het wel erg leuk om een Engels verhaal (van een beetje kwaliteit) te lezen. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.