• Zijn er hier op Quizlet nog mensen die Engelse verhalen lezen of schrijven? Ik bedoel, ja, de Nederlandse zijn best leuk, maar de woordspeling valt af en toe weg. In het Engels heb je meerdere manieren van schrijven die mensen niet gewend zijn. Je kan het ook duisterder laten overkomen dan in het Nederlands. Mensen die graag Engelse verhalen lezen/schrijven, melden? (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb deels Engels, maar ik denk niet dat dat is wat je zoekt (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    Ik heb deels Engels, maar ik denk niet dat dat is wat je zoekt (:


    Och, zolang 't maar een goed storyline bevat en mooi Engels, ben ik nog zoekende! (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Heheheh, dat lukt je wel. (:


    Maar als mensen wat leesvoer nodig hebben; D'r staat een Engels-talig verhaal op m'n profiel. Kijk maar. (;

    yeah, ik heb ff nr je verhaal gekeken, mr k moest naar beneden:( kga m zeker eens lezen, altijd goed voor m'n eigen engels:P en een verhaallijn gaat wel lukken, binnen vandaag en morgen hopelijk nog...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    She schreef:
    (...)
    yeah, ik heb ff nr je verhaal gekeken, mr k moest naar beneden:( kga m zeker eens lezen, altijd goed voor m'n eigen engels:P en een verhaallijn gaat wel lukken, binnen vandaag en morgen hopelijk nog...


    Nice, nice. Wel een reactie achterlaten, he. :3 <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik lees wel ontzettend graag Engelse boeken, maar hier op Q helemaal niets eigenlijk...
    Hmmm moet ze eens opzoeken!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mummelwummel schreef:
    Ik lees wel ontzettend graag Engelse boeken, maar hier op Q helemaal niets eigenlijk...
    Hmmm moet ze eens opzoeken!


    Kijk, daarom maak ik dit topic, zodat je ook weer een beetje weet wie er Engelse verhalen schrijven. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Nice, nice. Wel een reactie achterlaten, he. :3 <3

    just did:P thanks to my TTO school, my englisch isn't so bad...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik schrijf en lees graag


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    She schreef:
    (...)
    just did:P thanks to my TTO school, my englisch isn't so bad...

    Juaa~ En, wat vond je ervan? ^^


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)
    Juaa~ En, wat vond je ervan? ^^

    nice engels... zo goed ben ik nou ook weer niet, mr kga het proberen... en wat ik van je verhaal vond, behalve het 'snel verder' stukje, voornamelijk gewoon goed, zeker het engels, alleen moet ik nog ff opzoeken wat victim precies betekent:P


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    She schreef:
    (...)
    nice engels... zo goed ben ik nou ook weer niet, mr kga het proberen... en wat ik van je verhaal vond, behalve het 'snel verder' stukje, voornamelijk gewoon goed, zeker het engels, alleen moet ik nog ff opzoeken wat victim precies betekent:P


    'Slachtoffer' (;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Andromeda heeft Engelse verhalen en ze zijn goed ook!

    Pogo schreef:
    Andromeda heeft Engelse verhalen en ze zijn goed ook!


    Ja? Dan ga ik daar ook eens kijken. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    'Slachtoffer' (;

    thanks, weer wat geleerd:p ook van mijn leraar engels...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik heb vroeger een paar Engelse SA's gelezen, maar ik heb nooit zelf Engelse verhalen geschreven.


    If we had not a soul, music would have created it.