Die mensen zijn echt kinderachtig! Weetje, je zou ze ooit eens moeten terugpakken als een van hun ziek is of ze willen eens niet bij elkaar of een van hen wordt uit de 'groep' gezet, en ze komt bij jullie bedelen, gewoon negeren. Jou reactie op hen is heel normaal, en als ik die reacties boven me even lees wil ik even melden dat je het echt wel waard bent! Zij zijn jou niet waard. Als je omgekeerd denkt, dan moet je jezelf snel even een boost beven en jezelf proberen overtuigen. Dat is moeilijk, ik heb ongeveer 3 jaar elke keer hetzelfde meegemaakt als jij, en geloof me dat is geen pretje. Maar goed, ik ben zeker dat jij in je hoofd die klik zal kunnen maken.
Ik hoop dat je niet lang bij die klas moet blijven. Als zij niet kiezen, laat je de leerkracht kiezen en dan moeten ze maar akkoord zijn. Als dit zelfde nog eens voorvalt moet je er gewoon eventjes met iemand over praten en als je klas zo doet denk ik gewoon dat de meeste (buiten jij natuurlijk ) niet volwassen genoeg is om groepjes te maken. Dan moet de leerkracht voortaan maar groepjes maken. Laat je niet kisten door de rot kinderen! Zorg dat je erg je best doet voor de opdracht en dan haal je hoge punten. Als het voorvalt dat zij je al het werk laten doen, dan moet je gewoon jou deel doen dat afgesproken is en inleveren, zorg dat zij lage punten hebben Als zij dan brutaal doen, kan jij lekker brutaal terug doen! Ze moeten maar eens inzien hoe een (denk ik toch) lief en vriendelijk meisje je bent!
Dit alles is vast de slechtste raad die je ooit gekregen hebt, maar ik hoop dat je er iets mee bent
xoxo Jana
If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right