• Ik had vandaag de mijne! Ik wist alles uit m'n hoofd, maar ik geloof dat ik alsnog best wel faalde daar voor de klas, lol. :') Het ging over megastallen, stallen met een gigantisch grote hoeveelheid vee erin. Iedereen zat half in slaap te vallen, maar ik ben zó blij dat ik er vanaf ben!

    Wie is er ook zo'n die-hard fan van spreekbeurten? :Y) En tell me jullie ervaringen ermee! :3


    wth.

    Voor Nederlands vind ik het niet zo heel erg, alleen bij Frans faal ik er nogal in. En nu moeten we een spreekbeurt voor informatica doen en dat gaat zo mislukken. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ga dan altijd.. draaien en duizelig zijn enzo. En dan kom ik niet uit mijn woorden xd
    Ik fail in presentaties..
    Maar goed van je dat je het hebt overleefd!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had ooit een boekbespreking (is net zoiets als een spreekbeurt, toch?) en die ging naar mijn idee helemaal geweldig. Gaat er daarna zo'n b*tchy meisje zeuren "dat het leek alsof ik het uit m'n hoofd had geleerd" en toen ging er een halve punt van m'n cijfer af, echt, grr -.-
    Oh en ik had ooit een spreekbeurt over Zac Efron gehouden bij Engels, haha. Echt, ik kon wel uren over hem vertellen, jammer dat het maar 5 minuten mocht. Ik stond nog net niet te kwijlen bij die plaatjes xd En ik kreeg een 8 =D


    “Love is a contradiction.”

    Maar trouwens, goed dat je je tekst kende, meestal ken ik die niet. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb geen problemen met spreekbeurten, ik vind ze wel leuk eigenlijk (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik haat spreekbeurten, ik word altijd zo rood als een tomaat, en ik ga stotteren. D:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik faal echt in elke spreekbeurt, eigenlijk alles waarbij ik voor de klas moet staan. Ik begin dan te stotteren, alle tekst gaat uit mijn hoofd en ik begin te zweten, ik begin heel snel en onverstaanbaar te praten,..


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik haat spreken voor de klas ook altijd zo erg!
    Net daar voor ben ik altijd stik zenuwachtig en heb ik het heel koud en als ik dan begin te praten dan vallen alle zenuwen van me af en krijg ik het warm en wordt ik knalrood. :$ Dat is niet echt heel erg leuk!
    Maar ik kan begrijpen dat je blij bent dat je er van af bent! ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik vond dat vroeger altijd zóooo leuk! Ik begon meestal alleen te laat om voor te bereiden, toen mijn zus en moeder stopten om me te helpen erbij. :'D
    Gelukkig me altijd wel kunnen redden en meestal de mensen geboeid kunnen houden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.