• Haha ik ga daar vrijdag in op de kermis, kennen jullie die ?
    dat is heel knap voor mij haha








    x<3.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    2D schreef:
    (...)
    Buh ik vind de booster eng. : (
    aah pooor you (;


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    hahaa, daar ben ik afgelopen jaar in geweest. was heel cool, xd


    <3

    expletive schreef:
    hahaa, daar ben ik afgelopen jaar in geweest. was heel cool, xd
    niet te eng ?;3


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)niet te eng ?;3


    hahaa nee, ik vond het vet! of jaa wel eng voordat ik erin zat.


    <3

    expletive schreef:
    (...)

    hahaa nee, ik vond het vet! of jaa wel eng voordat ik erin zat.
    haha oke, dus daarna is hij leuk ;3? haha ik ga er samen met een vriend in hij heeft geen oren meer straks lol.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wij hadden de 'No Limit' <- eigenlijk hetzelfde, maar daar kreeg ik 10 gratis kaartjes voor omdat mijn vader chef is van het bedrijf wat hem gebouwd heeft.

    Perish schreef:
    Wij hadden de 'No Limit' <- eigenlijk hetzelfde, maar daar kreeg ik 10 gratis kaartjes voor omdat mijn vader chef is van het bedrijf wat hem gebouwd heeft.
    oeeh coewl, ik ben jaloers 8D


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dat ding is in mij ogen een vrijwillige dood. Nee, voor nog geen miljoen krijg je mij daarin. Vind hem trouwens ook te duur, vijf euro voor een ritje.
    Maar respect als je erin durft. Respect.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik gruwel echt van dat ding, je moest eens weten hoeveel storingen die heeft. xd


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik gruwel echt van dat ding, je moest eens weten hoeveel storingen die heeft. xd
    haha niet zeggen (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co