• Starlight, een 15 jarig meisje, is het zat om de hele tijd naar haar ouders te moeten luisteren. Ze wil haar eigen keuzes kunnen maken en dan vooral op het gebied van de liefde.
    Starlight is bijzonder. Ze is voorbestemd om later te trouwen met de koning van het dierenrijk, en dat enkel en alleen omdat zij de troonopvolgster is van het luchtrijk. Starlight wil haar ware liefde vinden, voor het te laat is, en loopt weg... Naar Amerika
    Niemand kent haar daar en dat wil ze zo houden. Een spannend avontuur begint voor Starlight, op zoek naar haar ware liefde die tegen haar kan zeggen:
    "Sweet Dreams."


    Dit is de intro van mijn toekomstige verhaal over Seth Clearwater. Ik ben nu nog op zoek naar een aantal rollen, namelijk:
    - Tweelingzus Starlight (ook een bijzondere naam)Combinatie
    - Vriendin Starlight Chamassa
    - Koning van het dierenrijk RESURGAM
    - Vader Starlight & tweelingzus GeniusFerb

    Als jullie een rol willen invullen, dan ben ik jullie heel erg dankbaar.
    Vul dit in:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Deze geldt niet voor de vriendin van Starlight & de tweelingzus van Starlight)
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Extra's: (Is niet verplicht)

    Willen jullie hier ook even jullie mening bij uitbrengen?

    Wie willen er allemaal gewaarschuwd worden voor als ik hem online ga zitten? Ik ga niet waarschuwen als er een nieuw hoofdstuk is.
    - RESURGAM

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 14:28 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Rol: Tweelingzus Starlight
    Naam: Moon
    Uiterlijk: (dit is wel een jongere versie ervan, mag dat?)

    Zo dus ongeveer. (:
    Karakter: Heel zachtaardig, komt voor je op als het nodig is, is best stil en verlegen, maar is wel direct. Heeft altijd een luisterend oor, en laat zich niet snel meeslepen.
    Extra's: Krachten?? Nou, ze kan de natuur beïnvloeden, door bijvoorbeeld eb en vloed te laten ontstaan (krachten van de maan, vandaar de naam Moon).


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Rol: vriendin starlight
    Naam: Ella
    Leeftijd: (Deze geldt niet voor de vriendin van Starlight & de tweelingzus van Starlight)
    Uiterlijk + foto: Ella
    karakter: ze is heel lief en zachtaardig, ze is niet verlegen, en spreekt snel tegen. ze is heel behulpzaam naar vrienden en haar moeder.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mag ik haar ware liefde maken?? Als dat kan dan >,<

    Rol:Tweelingzus
    Naam:Sunlight (tweelingen hebben bijna dezelfde naam)
    Uiterlijk + foto:

    Sunlight heeft rood lang haar. Ze borstelt het heel vaak. Van een klit word ze al sacherijnig. Ze heeft groene ogen en sproetjes. Het uiterlijk waar iedereen jaloers op is. ZE lijkt schattig maar is het niet. Ze heeft een bleke huid.
    Karakter:Sunlight is brutaal, arrogant en altijd jaloers. Ze kan niet tegen personen die beter hebben dan haar. Als ze haar zin niet krijgt word ze boos dreigt ze dingen te doen zoals een geheim doorvertellen. Ze is erg goed in chanteren. Ze is de tegenpool van haar zus. Eigenlijk is ze heel lief. Niemand kent haar eigenlijk goed. Niemand is goed genoeg voor haar. Veel mensen hebben een hekel aan haar. Ze weet hoe ze zich eigenlijk moet gedragen. Mensen haten haar enorm. Daardoor gaat ze zich gedragen zoals ze is. Sunlight is erg onzeker, wat je eigenlijk niet verwacht van zo'n kreng.

    Ik denk dat een bitch wel heel goed de tweelingzus kan zijn. Ik zie dit voor me

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 19:22 ]

    SofieShan schreef:
    Mag ik haar ware liefde maken?? Als dat kan dan >,<

    I'm sorry, maar dat wordt Seth. Dat staat bij de uitleg


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ben je nu wel of niet opzoek naar de zus. Eerst wel dan weer niet.

    Mayci schreef:
    ben je nu wel of niet opzoek naar de zus. Eerst wel dan weer niet.

    Die zus is al door iemand ingevuld en die is het geworden. Daarom is die doorgestreept. Er staat ook achter Dimanche en dat is degene die het personage heeft verzonnen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Die zus is al door iemand ingevuld en die is het geworden. Daarom is die doorgestreept. Er staat ook achter Dimanche en dat is degene die het personage heeft verzonnen

    o zo. Kies je niet de beste dan? ik zou nog even wachten. het loopt nu al storm met rollen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 19:39 ]

    Mayci schreef:
    (...)
    o zo. Kies je niet de beste dan? ik zou nog even wachten. het loopt nu al storm met rollen.

    You're right
    Ik ga het wel even aanpassen. Als je wilt kun je er dus 1 invullen en misschien ga ik ze wel een beetje combineren


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    You're right
    Ik ga het wel even aanpassen. Als je wilt kun je er dus 1 invullen en misschien ga ik ze wel een beetje combineren

    Ik heb er al een ingevuld. Maar ik weet niet of k hem iets langer zou maken. ik weet niet wat erbij zou moeten.

    Mayci schreef:
    (...)
    Ik heb er al een ingevuld. Maar ik weet niet of k hem iets langer zou maken. ik weet niet wat erbij zou moeten.

    Hij is prima zo


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik ga zo een rol invullen. (: Maar ik snap niet wat je bedoelt met koning van het dierenrijk, moet het dan een mens of een dier zijn? Of een halfmens?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Ik ga zo een rol invullen. (: Maar ik snap niet wat je bedoelt met koning van het dierenrijk, moet het dan een mens of een dier zijn? Of een halfmens?

    Een mens, maar dan is hij de leider van het dierenrijk en heeft dus contact met ze. Misschien kan hij er zelfs wel in 1 veranderen, It's your chose


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Rol: Vader Starlight
    Naam: Jacob Veroffica Meslom
    Leeftijd: (Deze geldt niet voor de vriendin van Starlight & de tweelingzus van Starlight) 49
    Uiterlijk + foto:


    Karakter: Aardig, maar toch wel koppig. Wil het beste voor z´n Dierbare.
    Extra's: (Is niet verplicht)


    Firm believer of all that is magic

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Een mens, maar dan is hij de leider van het dierenrijk en heeft dus contact met ze. Misschien kan hij er zelfs wel in 1 veranderen, It's your chose

    Oké. (:

    Rol: Leider van het dierenrijk
    Naam: Ahoran
    Leeftijd: Onbekend, hij verzwijgt deze bewust om het mysterie rond hem nog te vergroten.
    Uiterlijk + foto: Ahoran
    Karakter: Ahoran ziet er uit als mens maar hij heeft de karacktereigenschappen van dieren. Hij bezit hun sluwheid, hun woestheid en bovenal is hij even hard als het leven van de dieren dat is. Voor hem is het eten of gegeten worden, net als voor de dieren. Hij kent geen medegevoel. Toch heeft ook enkele menselijke trekjes zoals het vermogen om te haten, maar ook om lief te hebben. Alleen is zijn liefde niet het soort liefde waar een vrouw om vraagt, doordat hij door zijn dierlijke, wrede kanten niet goed weet hoe hij er mee om moet gaan. Hij zal zijn geliefde voor eeuwig bij zich willen houden en geen rekening houden met haar wil, hij zal haar willen onderwerpen en als ze bij hem zal proberen weg te gaan zal hij haar eeuwig achtervolgen, omdat hij niet weet hoe hij los moet laten.
    Extra's: Niemand weet precies hoe Ahoran geboren is. Sommigen zeggen dat hij verwekt is door dieren, maar toch als mens ter wereld kwam.
    Toch is hij niet helemaal mens, hij kan niet veranderen in een dier, maar hij heeft wel hun instinct, net als hun karakter. Ook kan hij beter horen, ruiken en zien dan de gemiddelde mens en is hij sterker dan veel normale dieren.

    Wil je trouwens waarschuwen? Ik ga zo ook nog een andere rol invullen, denk ik. ;D

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:29 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.