• Hey, ik wil kleine verhaaltjes gaan schrijven, dus allemaal sa's, met elke keer een hoofdpersoon van q. Dus als je wilt dat ik een verhaaltje over je schrijf, vul dit even in.

    Naam:
    Waarover:
    Personen die er in moeten:
    extra iets?:

    OMYJBIEBER
    CrazyChicken
    Holmes
    OHMYJOSH
    Rocket
    MissColfer
    torresxnine

    Status: Afwezig, bezig met ander verhaal

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 7:53 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Naam: Stuart. :'D
    Waarover: Liefde in een concert.
    Personen die er in moeten: Damon albarn. (nerd)
    extra iets?: Lovestoryy 8D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Naam: Saskia
    Waarover: vriendschap
    Personen die er in moeten: Jodelle Ferland (lekker lastig)
    extra iets?: maak het origineel!

    Naam: Kim
    Waarover: Meisje dat achter het geheim komt van Damon Salvator en toch niet bang van hem is/liefde
    Personen die er in moeten: Damon Salvatore :'D
    extra iets?: Maak er maar iets speciaals van ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam:Laura
    Waarover: Euhm, jaloezie?
    Personen die er in moeten: Grisha Raduga, Bill Kaulitz, Boo Boo Stewart
    extra iets?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Naam: Jana
    Waarover: lief dat sterft ofzo
    Personen die er in moeten: Tom Kaulitz
    extra iets?: Nope


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Naam: Lisette
    Waarover: liefde tussen een fan en een idool
    Personen die er in moeten: James Maslow en Kendall Schmidt
    extra iets?: autisme.. (heb ik namelijk zelf:Y)) en iets met paardrijden en zingen, Love Story en meer weet ik niet:P

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 14:31 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Naam: Sarita
    Waarover: Over een meisje die ingeprent is op Seth en dan achter zijn geheim komt
    Personen die er in moeten: Seth Clearwater
    extra iets?: Ehm, Sarita moet blond zijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Deem
    Waarover: Wahaha doe maar comedy xD Kan je trouwens ook wel waar gebeurde verhalen van me nemen, kan je ook om lachen. Of iets idioots. of iets fictief waarin ik de wereld redt ^^.maar ik ivnd iets met een andere wereld ofzo ook wel leuk.
    personen die erin moeten: Paris Hilton, wordt lachen.
    extra iets: Het gehele verhaal speelt zich af in de damestoiletten van het ruimtestation van Paris Hilton. Hilton is van plan om naar de ruimte te reizen in haar high-tech ruimtestation mét damestoilet (jaja toemaar wat een luxe xD) om als eerste contact te krijgen met buitenaards leven, want naast een nieuwe bff is ze ook op zoek naar een nieuw vriendje.

    jaja dat verzin ik net even ^^

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 16:37 ]

    Naam: Manon
    Waarover: Twee jongeren die op de laatste dag van school voor de zomervakantie. Ze praten bijna nooit met elkaar maar vinden elkaar erg leuk. En om de tijd te spenderen halen ze alle gesprekken op die ze nooit hebben gevoerd. ps: kortom Liefde! :3
    Personen die er in moeten: Nico (ik wou gewoon een foto geven zodat je weet hoe knap hij wel niet is! :a), en ook nog een leraar die ze dan bevrijdt.
    extra iets?: Misschien ergens een kus? :3


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Naam: Chiara
    Waarover:Liefde
    Personen die er in moeten: Justin bieber
    extra iets?: -


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse