• Algemene Uitleg
    Lyanna en ik zijn een HelpAlleMensen/DierenOpDeWereldDoorAfgedankteSpullenAfTeGevenAanmmhVanMoraEnLyannaCentrum!! gestart!
    We willen alle dieren en mensen helpen met afgedankte spulletjes! ;O

    Ontstaan.
    Dit idee is onstaan nadat ik Lyanna haar Quiz heb gemaakt!
    http://www.quizlet.nl/quiz/359442/een-onnozele-quiz-voor-onze-meest-verveelde-mensjes-hier-iedereen-dus/ Maken die handel!
    Maar in ieder geval we wilden zowel de Wormen als de vogeltjes redden en daarom wilden we huisjes bouwen voor de wormen deze huisjes mogen niet op vogelhuisjes lijken anders worden de wormen alsnog opgegeten! ;O dus we gaan huisjes maken uit oude schoenen en hoeden!
    MAAR omdat wij ruimdenkend zijn en een groot hart hebben willen we niet alleen de wormen en vogels helpen maar ook de mensen en andere dieren! Dit allemaal door middel van afgedankte spulletjes!
    Alle idee'tjes zijn welkom!
    uit oude kleren kunnen we bijvoorbeeld tentjes maken! als jullie ook nog goede idee'tjes hebben laat het weten en sluit je aan bij het HelpAlleMensen/DierenOpDeWereldDoorAfgedankteSpullenAfTeGevenAanmmhVanMoraEnLyannaCentrum!!

    Leden!
    - Lyanna
    - mmhVanMora
    - ShitHappenz
    - stuffie
    - adimere
    - noatje
    - MissWriter
    - LadyHawk
    - Dooddoener
    - Jolijnn
    - coolerikvl
    - PRINGLES
    - Devilicia
    - ilse96
    - hotgirlie
    - nadine100
    - Intense
    - Levitatefan
    zorg dat ook jou naam hierbij komt te staan de enige voorwaarde is dat je om mens en dier geeft!! <3 aan alle leden zet de link op je profiel om meer leden te wenken (A) AUB!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 23:59 ]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Intense schreef:
    Dit is echt een orgineel idee! Ik wil wel meehelpen met ideeën.
    Ik heb thuis op zolder nog wel een guilliotine staan voor iedereen die niet mee wil helpen *Mwuhahahahhh (duivel)* Hihi(A)


    Haha, mooi zo!! Hebben we toch nog wat mensen die om mensen en dieren geven!!(A) mmhVanMora zal je in het rijtje van leden zetten!:P


    Every story has an end. But in life, every ending is just a new beginning.

    Lyanna schreef:
    (...)

    Haha, mooi zo!! Hebben we toch nog wat mensen die om mensen en dieren geven!!(A) mmhVanMora zal je in het rijtje van leden zetten!:P


    sssst. ik bijt harder dan ik blaf. dus heb je iemand die niet wil helepn stuur me maar. muuuuhahahahaaaa(duivel)(duivel)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    (...)

    sssst. ik bijt harder dan ik blaf. dus heb je iemand die niet wil helepn stuur me maar. muuuuhahahahaaaa(duivel)(duivel)


    Haha, is goed!! XD


    Every story has an end. But in life, every ending is just a new beginning.

    Mie wil ook lid worden? Over iets minder dan een maand wordt mijn naam weer zzzzenzy ;P

    Levitatefan schreef:
    Mie wil ook lid worden? Over iets minder dan een maand wordt mijn naam weer zzzzenzy ;P


    Jeeej!!!! Nog eentje erbij!!:D:D


    Every story has an end. But in life, every ending is just a new beginning.