• Ik wil een nieuwe story beginnen, en ik heb al een aantal ideeën:

    1. Battle for Love
    Onbekende personen, Fantasy, actie en romantiek.

    Als Julia in een vreemde, duistere wereld op zoek gaat naar haar verloren liefde, blokkeren vele mysteries en mensen haar weg. Ze ontdekt een groot Verzet tegen de duistere machten die de wereld in hun greep hebben, en samen met hen probeert ze zich een weg door de obstakels te vechten om haar Noël terug te vinden. Maar of dat ooit zal lukken?


    2. De redding van Itron
    Onbekende personen, Fantasy, actie en romantiek
    Jana is een ongelukkig meisje van vijftien jaar. Per ongeluk wordt ze in een tijdmachine teruggeflitst naar de Middeleeuwen, naar een onbekend en vreemd land. Ze leert daar allemaal nieuwe dingen, maar ondertussen dreigt er gevaar buiten de stad waar ze terecht is gekomen. Jana is de enige die er van af weet, maar er wordt niet naar haar geluisterd. Ondertussen wordt de dreiging van een reusachtig leger steeds groter.


    3. -nog geen titel-
    Onbekende personen, romantiek
    Sofia is een arm boerenmeisje dat in de Middeleeuwen leeft. Ze wordt uitgehuwelijkt aan een rijke graaf, maar daarvan wordt ze alleen maar nog ongelukkiger. Dan komt ze Fredin tegen, en voor hem ontwikkelt ze gevoelens die ze nog nooit eerder gekend heeft. Samen willen ze ontsnappen, maar ze lopen het risico ontdekt te worden.


    4. -nog geen titel-
    Onbekende personen, Spanning en romantiek.
    Het is het jaar 2139, en Milla en Arnyke zijn beste vrienden die in een stad onder de grond leven. Lang geleden is een meteoriet op aarde gekomen, waarvan zij de enige overlevenden zijn en teruggedrongen zijn tot diep in de aardkorst. Milla vermoedt echter dat er iets anders aan de hand is, want samen met Arnyke ontdekt ze vreemde dingen.


    5. -nog geen titel-
    Onbekende personen, Fantasy, Romantiek.
    Rionai is een normale boerendochter die in Exandrië leeft, een verzonnen en magisch land ver hiervandaan. Vrouwen worden streng onderdrukt in dit land, maar Rionai verzet zich daartegen. Contact tussen mannen en vrouwen is vrijwel verboden, maar dan komt Rionai op een dag Magone tegen. Wat zij niet weet is dat hij de kroonprins van het land is, uitgehuwelijkt is en op een dag koning zal worden... Een onmogelijke liefde bloeit op, en ondertussen ontdekt Rionai andere, vreemde dingen.


    Ik weet dat ze niet allemaal zo origineel zijn, maar ik weet niet met welke ik verder wil. Zouden jullie willen stemmen? :x

    1. |
    2. |
    3. |
    4. ||
    5. |||| ||

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 17:29 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    uhhm, ik kan niet kiezen tussen 3 & 4


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nog iemand die zijn stem uit wil brengen? :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Waarom staat er al een streepje bij vijf?

    Anyway, ik zou gaan voor 5. Die lijkt mij persoonlijk heel leuk. :'D
    Verder vind ik 1 en 4 ook wel origineel. Aan 1 heb je ook al een begin, en eigenlijk zou ik wel verder willen lezen. En 4 vind ik gewoon spannend klinken. (:
    2 zou ik niet doen, want die doet me heel erg denken aan Kruistocht in Spijkerbroek. Het is wel een leuk idee, maar wat minder origineel. En 3 is op zich wel een leuk idee, en het klinkt ook heel interessant, maar ik moet daarbij wel meteen denken aan mijn eigen verhaal, Klaprozen, dus ik weet niet zeker of ik het dan zou willen lezen. Ik bedoel niet dat je mijn idee hebt gestolen of iets dergelijks, en je mag het van mij best gaan schrijven. Maar ik vraag me gewoon af of ik dan nog wel mijn eigen verhaal zou kunnen maken, aangezien mijn stories vaak beïnvloed worden door die van anderen. Dan ben ik zeg maar bang dat het te veel op dat van jou gaat lijken, snap je? (:

    Maar 5 lijkt mij sowieso het leukst. Ik hoop dat je die gaat doen. :'D

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 16:59 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Waarom staat er al een streepje bij vijf?

    Anyway, ik zou gaan voor 5. Die lijkt mij persoonlijk heel leuk. :'D
    Verder vind ik 1 en 4 ook wel origineel. Aan 1 heb je ook al een begin, en eigenlijk zou ik wel verder willen lezen. En 4 vind ik gewoon spannend klinken. (:
    2 zou ik niet doen, want die doet me heel erg denken aan Kruistocht in Spijkerbroek. Het is wel een leuk idee, maar wat minder origineel. En 3 is op zich wel een leuk idee, en het klinkt ook heel interessant, maar ik moet daarbij wel meteen denken aan mijn eigen verhaal, Klaprozen, dus ik weet niet zeker of ik het dan zou willen lezen. Ik bedoel niet dat je mijn idee hebt gestolen of iets dergelijks, en je mag het van mij best gaan schrijven. Maar ik vraag me gewoon af of ik dan nog wel mijn eigen verhaal zou kunnen maken, aangezien mijn stories vaak beïnvloed worden door die van anderen. Dan ben ik zeg maar bang dat het te veel op dat van jou gaat lijken, snap je? (:

    Maar 5 lijkt mij sowieso het leukst. Ik hoop dat je die gaat doen. :'D


    Haha, oke :')
    Dat ene streepje stond er al omdat iemand op een andere manier een stem had uitgebracht.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    5 lijkt mij het leukste. (:


    wth.

    nummer 5


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    1 of 5.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    de laatste lijkt me echt super leuk(flower)
    laat me maar weten wanneer je begint(nerd)


    Believe in yourself, change the world.

    2 of 4


    Even a white rose has a black shadow.

    Volgens mij wordt het vijf. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik ga ook voor 5


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy