• Helleu.

    Nou kijk. Ik ben dus volgende maand jarig en ik moet en zal een nieuwe camera, want mijn andere viel wel goed in de smaak bij mijn hond. Haphap, doei camera. D:
    MAAR, ik heb dus totaal géén verstand van goede camera's en op Quizlet zitten vast wel wat mensen die iets leuks voor mij weten. :3

    DUS. Wat is een goede camera en die ook nog betaalbaar is zodat we niet het hele huis hoeven te verkopen? :'D

    Een fotocamera dus. Filmen is leuk, hoeft niet.

    Zoiets dus: Een gewoon ding waarmee je foto's kunt maken van een redelijke/goede kwaliteit. Ik hoef geen speciale knopjes en weet ik veel wat, want daar snap ik toch geen ene fuck van. Als ik maar foto's kan maken bij uitjes/feestjes en dat soort dingen. ;D

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 15:49 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat voor soort camera wil je? Gewoon zo een digitaal dingetje of zo een professionele spiegelreflexcamera? (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Bedoel je met camera iets om te filmen of voornamelijk voor foto's?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nah. Een gewoon ding waarmee je foto's kunt maken van een redelijke/goede kwaliteit. Ik hoef geen speciale knopjes en weet ik veel wat, want daar snap ik toch geen ene fuck van. Als ik maar foto's kan maken bij uitjes/feestjes en dat soort dingen. ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    In dat geval moet je gewoon eens naar de Saturn of zo iets gaan en een zo hoog mogelijk aantal pixels nemen.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik heb een zilveren Sony Cybershot (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb een Samsung, die is goed. En Sony is ook wel goed.
    Gewoon een van bol.com of de mediamarkt kiezen, die zijn wel goed hoor ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb een Funjifilm finepix JV100, hij is best goed, en kost 100 euro; (denk ik)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz