• L. - mijn vriendin - & R. - mijn beste vriend - zijn een koppel en in het begin vond ik dat heel leuk. We trokken veel samen op, lachten altijd, het leven was goed. Ondertussen zijn ze drie keer uit elkaar gegaan, heeft R. haar drie keer bedrogen, ze heeft hem elke keer teruggenomen. Op dit moment zijn ze kleffer dan ooit. L. praat enkel maar over R., ze wil nooit meer met mij afspreken, ik ben tweede keus geworden. En oke, ik snap wel dat ze samen zijn, daar niet van; maar hallo? Ik ben er ook nog?

    En stiekem wordt R. gek van haar, maar durft er niks op te zeggen omdat hij haar niet wil kwetsen.

    Muuhh, geef me aandacht ):


    Olive

    Defensive schreef:
    Vraag aan je beste vriend of hij met haar wil praten daarover, als ze niet naar jou luistert.


    Muuhh, dat kan ik wel proberen. Thanks (:


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Echt he D: Je bent blij voor ze, maar toch wil je je vriendin terug.

    Idd. En het is zo niet leuk om ze ruzie te zien maken constant. D: ( Wat bij mij het geval is)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    LiquidSugar schreef:
    (...)
    Idd. En het is zo niet leuk om ze ruzie te zien maken constant. D: ( Wat bij mij het geval is)


    En hij bedriegt haar en komt meteen naar mij om het op te biechten. En maahh goddd, het is zo irritant :'D


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    En hij bedriegt haar en komt meteen naar mij om het op te biechten. En maahh goddd, het is zo irritant :'D

    Idd.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Misschien moet je haar gewoon vertellen hoe je je voelt? Dan snapt ze het vast wel en trekt ze meer met jou op! Zeg haar maar dat vrienden belangrijker zijn dan liefde!


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    Heb je geen andere vriendinnen? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat een achterlijk wijf. Echt, zulke mensen hebben geen hersens.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Spreek anders een keer alleen met die vriend af :P?


    I´m nothing special.

    En, en, en?


    Life is hard and then we die

    Eens afspreken met andere vrienden?
    Het is natuurlijk niet echt een oplossing, maar dan heb je wel terug aandacht. En binnenkort zal je vriendin vanzelf wel inzien dat dit niet klopt en jou bellen. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'