• Omdat ik mijn beste vriendin op 'Quizlet' ga zien, Ja we gaan 23 april 'volgende week zaterdag.' elkaar zien voor de eerste keer. Want ik ga bij der slapen, Ik ben zo blij dat ik mag, Ohgosh, ik heb haar zoveel over mijn eigen verteld en ik weet gewoon dat ik haar kan vertrouwen en ik ken haar ongeveer al een half jaar en eindelijk mag ik haar in het echt spreken en zien. Weetje hoe geweldig dit is?, mijn dag kan gewoon niet meer stuk. - Dilara als je dit leest, ik hou echt van je! <3

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 19:32 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jij woont in Amsterdam?
    Als je nou eventjes langs Buiksloot - La Place gaat, kunnen jullie mij ook gelijk meeten. (cat)


    Woon je daar? Nee joh? I love that place!

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 20:20 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Arg! Ik en dan natuurlijk weer in Engeland -__- Achja, volgende keer beter. - Ik woon in Volendam lol-


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Complained schreef:
    Arg! Ik en dan natuurlijk weer in Engeland -__- Achja, volgende keer beter. - Ik woon in Volendam lol-


    Holyfuck, biatch. Dat is toch best dichtbij Amsterdam of niet? -ben niet zo goed in plaatsen- Mja, wel veel plezier in EN. _O_


    We accept the love we think we deserve.

    Broach schreef:
    (...)

    Holyfuck, biatch. Dat is toch best dichtbij Amsterdam of niet? -ben niet zo goed in plaatsen- Mja, wel veel plezier in EN. _O_


    Ja haha, een kwartiertje/ halfuurtje rijden ofzo. & Dankjee! <3


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming