• Het gastenboek van H0USE heeft zijn liefde verklaart aan mijn gastenboek. En toen leefde ze nog lang en gelukkig :Y)
    Ja, we zijn een beetje melig :')


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Als je snel uit je slof schiet, zulke dingen (: Maar het is vooral hoe je op het forum bent enzo. Van de bèta's weet ik het niet :x
    Ik heb ook wel eens een onenigheid met iemand, maar ik ben ook behulpzaam dusja. Maar ze nemen vast weer van die 13jarigen voor de taak ipv van een volwassene.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik heb ook wel eens een onenigheid met iemand, maar ik ben ook behulpzaam dusja. Maar ze nemen vast weer van die 13jarigen voor de taak ipv van een volwassene.


    Bwaaahh, nu letten ze meer op de leeftijd. Vroeger namen ze dertienjarige aan, maar nu is de jongste in het team enkele maanden jonger dan ik, ook al 15. Dus het valt nu wel goed mee (: En onenigheiden, dat heeft iedereen wel eens met iemand (: Maar sommige overdrijven echt en je strafblad is ook belangrijk.. Als je 10 waarschuwingen hebt en 5 bans gaan ze je ook niet rap kiezen (:


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Bwaaahh, nu letten ze meer op de leeftijd. Vroeger namen ze dertienjarige aan, maar nu is de jongste in het team enkele maanden jonger dan ik, ook al 15. Dus het valt nu wel goed mee (: En onenigheiden, dat heeft iedereen wel eens met iemand (: Maar sommige overdrijven echt en je strafblad is ook belangrijk.. Als je 10 waarschuwingen hebt en 5 bans gaan ze je ook niet rap kiezen (:
    Maar daar zit ik wel goed^^
    Ik vind dat eveneens belachelijk met die Beta's de helft is daar 13. Komaan zeg. Er zijn hier echt mensen die veel beter kunnen schrijven dan hun. Andromeda had echt eentje moeten worden, want die schrijft echt fantastisch, maar nee dan pakken ze een paar jonge koters tie het verschil tussen jou en jouw niet zien --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?