• Het gastenboek van H0USE heeft zijn liefde verklaart aan mijn gastenboek. En toen leefde ze nog lang en gelukkig :Y)
    Ja, we zijn een beetje melig :')


    Olive

    Jouw gastenboek is sexy (cat)


    Olive

    Onze gastenboeken moeten trouwen en dat rotkind is niet uitgenodigd ;x -zou ze dit lezen-

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 april 2011 - 17:31 ]


    SLOAN.

    Lotte, niet gaan haten op anderen ;D Trouwens, wie is de vrouw en wie de man?


    Olive

    Ik ben de man :3


    SLOAN.

    Als je groter bent, mag je de man zijn... Hoe groot ben je ;D?


    Olive

    WTF is dit?

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 11:55 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    WTF is dit?


    Verveling ^^


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Verveling ^^
    Dat heb jij precies wel vaker hea. Dit is nogmaals het bewijs dat offtopic echt nutteloos kan zijn. x') hah lol. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dat heb jij precies wel vaker hea. Dit is nogmaals het bewijs dat offtopic echt nutteloos kan zijn. x') hah lol. x')


    Het is misschien nutteloos, maar soms ook pretty geniaal :'D En ja, dat heb ik wel vaker haha ;D. Maar door dat rode kleurtje mag ik nergens meer offtopic gaan, dus ik kan het enkel hier doen ):


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Het is misschien nutteloos, maar soms ook pretty geniaal :'D En ja, dat heb ik wel vaker haha ;D. Maar door dat rode kleurtje mag ik nergens meer offtopic gaan, dus ik kan het enkel hier doen ):
    Jaja, moderator zijn is niet alles hea. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Jaja, moderator zijn is niet alles hea. x')


    Al die regels vanbuiten kennen, het is niet gemakkelijk. Maar volgens mij ben ik best nog wel een chille mod :').


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Al die regels vanbuiten kennen, het is niet gemakkelijk. Maar volgens mij ben ik best nog wel een chille mod :').
    Vind je?
    Hah ik grap maar. Als er verkiezingen zijn moet je me dat zo laten weten. Dan doe ik mee, maja kzal toch nooit eentje worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Vind je?
    Hah ik grap maar. Als er verkiezingen zijn moet je me dat zo laten weten. Dan doe ik mee, maja kzal toch nooit eentje worden.


    Wel, dat dacht ik dus ook :') En kijk eens waar ik zit lol :'D
    En ja, dat vind ik!


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Wel, dat dacht ik dus ook :') En kijk eens waar ik zit lol :'D
    En ja, dat vind ik!
    Ik heb al massaal keer meegedaan voor mod en beta en het wordt nooit iets. Maar die vragenlijst is ook belachelijk. Hoe kunnen ze nu op je positieve en negatieve kanten steunen, voor zo'n taak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik heb al massaal keer meegedaan voor mod en beta en het wordt nooit iets. Maar die vragenlijst is ook belachelijk. Hoe kunnen ze nu op je positieve en negatieve kanten steunen, voor zo'n taak.


    Als je snel uit je slof schiet, zulke dingen (: Maar het is vooral hoe je op het forum bent enzo. Van de bèta's weet ik het niet :x


    Olive