• Je hebt een spel voor op je DS ofzo, maar je komt niet verder bij een plek. Bijvoorbeeld ik heb het spel Dragon Tamer Sound Spirit, in het japans. Het is een heel leuk spel, maar het zou alsnog fijner zijn als het in het engels was. Dus ik ben bij zo`n plek, ik krijg de hele tijd Game Over. Het irriteert me zo erg dat ik overnieuw begonnen ben met het spel! Is dat normaal?

    Ik gebruik dan gewoon the walkthrough als ik écht niet verder kom :') Maar daarna lukt het dan wel weer gewoon.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    OMYJBIEBER schreef:
    Ja ik heb dat ook wel is.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    OMYJBIEBER schreef:
    Ja ik heb dat ook wel is.

    Authors schreef:
    Muuhh, dat heb ik ook zo vaak!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hobbelpaard schreef:
    Ik gebruik dan gewoon the walkthrough als ik écht niet verder kom :') Maar daarna lukt het dan wel weer gewoon.


    het probleem bij mijn JAPANSE spel is dat er geen walktrough is :'D heläs... ik zal het op moeten lossen XD (wedden dat het niet lukt?) stomme game overs XD

    Ik! heb dat bij Pokémon,ghehhee. Ik zit vast op een plek en kom niet verder.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Gewoon een Walkthrough opzoeken? x)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wii Super Mario Bros is érg stressvol.


    Not all those who wander are lost.

    Lemonworld schreef:
    Gewoon een Walkthrough opzoeken? x)

    al geprobeert XD alleen een deel 1 en voor de rest niks... dat spel faalt maar is zo verslavend :p

    Nee, haha.
    En dat hebben bijna idd alleen maar vrouwen.
    Als ik wel eens een vriendin zie gamen, en ze komen niet verder dan weet ik het antwoord al. Terwijl ik het spel nog nooit heb gespeelt. je moet er.. toch ook een gevoel voor hebben :') En daar erger ik me aan als er een logische oplossing is.
    Maarja ;e Vroeger zat ik wel eens vast bij een baas (Spiderman 3) maarja, ik heb m toch gehaald BWUAHAHAH die venom dieeeee!!!111


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Nee, haha.
    En dat hebben bijna idd alleen maar vrouwen.
    Als ik wel eens een vriendin zie gamen, en ze komen niet verder dan weet ik het antwoord al. Terwijl ik het spel nog nooit heb gespeelt. je moet er.. toch ook een gevoel voor hebben :') En daar erger ik me aan als er een logische oplossing is.
    Maarja ;e Vroeger zat ik wel eens vast bij een baas (Spiderman 3) maarja, ik heb m toch gehaald BWUAHAHAH die venom dieeeee!!!111

    da`s een vechtspelletje die zijn altijd makkelijk :p en btw, ik ben ook een meisje en ik heb drawn to life 1 & 2 uitgespeeld en pokemon vroeger, allemaal en een heleboel anderen dus niet over meisjes en slechte gamers beginnen :p

    NewADance schreef:
    (...)
    da`s een vechtspelletje die zijn altijd makkelijk :p en btw, ik ben ook een meisje en ik heb drawn to life 1 & 2 uitgespeeld en pokemon vroeger, allemaal en een heleboel anderen dus niet over meisjes en slechte gamers beginnen :p
    lol ik ben zelf een meisje.
    en drawn to life en pokemon zijn niet echt echte games. meer even voor de fun.
    en dat was geen vechtspel. en spellen van vroeger zijn altijd makkelijk, dat was zeker 5 jaar terug.
    nu speel ik CoD, Assassins Creed, RDR enzo.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 15:26 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)lol ik ben zelf een meisje.
    en drawn to life en pokemon zijn niet echt echte games. meer even voor de fun.
    en dat was geen vechtspel. en spellen van vroeger zijn altijd makkelijk, dat was zeker 5 jaar terug.
    nu speel ik CoD, Assassins Creed, RDR enzo.

    okay, maar vechtspelletjes zijn wel nog steeds het makkelijkst XD

    Joker schreef:
    (...)lol ik ben zelf een meisje.
    en drawn to life en pokemon zijn niet echt echte games. meer even voor de fun.
    en dat was geen vechtspel. en spellen van vroeger zijn altijd makkelijk, dat was zeker 5 jaar terug.
    nu speel ik CoD, Assassins Creed, RDR enzo.


    CoD en Assassins Creed zijn leuk:9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.