• Als Bill Kaulitz nou een hele andere stijl had, bv Kakker
    of hij had een kale kop, en hij zong nummers a la Marco Borsato of Jan Smit (alleen dan in het Duits en Engels)
    zou je het dan nog steeds een leuke jongen vinden?



    (typing)


    It's heavy but you are not the only one

    ik vond hem al niet leuk xD
    Maar ik denk dat al die fans dan gelijk geen fan meer zijn

    Als Bill Kaulitz nou een hele andere stijl had, bv Kakker
    of hij had een kale kop, en hij zong nummers a la Marco Borsato of Jan Smit (alleen dan in het Duits en Engels)
    zou je het dan nog steeds een leuke jongen vinden?



    (typing)

    zolang zijn karakter hezelfde blijft? jhaa :D
    zijn gezicht blijft eve cute, da kan nie verandere!!! ma gelukig zingt die nie a la marco borsato :D :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik vond hem al niet leuk xD
    Maar ik denk dat al die fans dan gelijk geen fan meer zijn

    nja, van de muziek dan wel nie meer :( ben trouwes van van TH grotendeels wel voor de muziek he! dusse...maco borsato is nu nie bepaald mijn stijle ofzo :( dus, dan vind ik bill nog wel cool (als zijn karakter hetzelfde blijft) dus ga ik hem nie plots hate, maar kga dan ook zenne muziek nie meer luistere!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Heute ist... rot die farbe von deine lippen...

    xD kan fout zijn I know Duits is niet m'n moederstaal.. maar stel je eens voor


    It's heavy but you are not the only one

    Weetje ik ben niet fan van zijn uiterlijk, ik vind hem er cool uitzien maar fan..bwah ben ik van niemands uiterlijk...maar qua muziek nee dan zou ik geen fan meer zijn..ik haat muziek a la Jan Smit en Marco Borsato


    Why don't you break my heart

    Du hast freunden für das Leben .. OmG


    It's heavy but you are not the only one

    Ik ben fan geworden van de muziek. En al was Bill omgebouwd, -en maakten ze nog dezelfde muziek,- was ik nu nog fan geweest.
    Toen ik ze leerde kennen heb ik zo mn favoriet. [/gehad]


    -

    Dan zou ik hem neit eens kennen x'D En niet de moeiute doen om hem te leren kennen, ik haat dat soort muziek x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dan zou ik hem neit eens kennen x'D En niet de moeiute doen om hem te leren kennen, ik haat dat soort muziek x'D


    Maar ik denk dat ze het uiterlijk bedoeld. x)


    -

    (...)

    Maar ik denk dat ze het uiterlijk bedoeld. x)

    Dan eeh, zou ik hem niet echt knap vinden?? x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk het niet, wnt ik ben vooral fan van de muziek en als die helemaal zou veranderen...En natuurlijk doen zn looks ook wel iets, maar het draait ng altijd het meest om de muziek, vind ik. En ik HAAT Mrco Borsato en Jan Smit. Duss...Nee!! Ik zou dan geen fan zijn!


    Got up on the wrong side of life today

    Nee, want ik ben fan van de muziek.:3 En Jan Smit suckt.:3


    ok

    (...)
    Dan eeh, zou ik hem niet echt knap vinden?? x'D


    Ik bedoel zowel het uiterlijk als de muziek bijelkaar..dus gewoon een soort Jan Smit of Marco Borsato de tweede..
    Ook zonder Tom en G&G dan he.
    Hij zingt dan solo..


    It's heavy but you are not the only one

    (...)

    Ik bedoel zowel het uiterlijk als de muziek bijelkaar..dus gewoon een soort Jan Smit of Marco Borsato de tweede..
    Ook zonder Tom en G&G dan he.
    Hij zingt dan solo..



    OOO.

    Op die manier, dus. x)

    Misschien laat ik me zien als fake fan ofzo, maar ik zou het níet weten.


    -

    Weet je wie pas een Marco Borsato de tweede is?
    JEROEN VAN DER BOOM -.- leuk hoor voor hem dat die zingt en fans heeft maar probeer dan niet zo hard Marco Borsato na te doen, (qua stem en nummers) 1 Marco Borsato is wel genoeg voor deze wereld.

    Oke off topic ..

    maar ik wilde t gewoon ff tussendoor zeggen.


    It's heavy but you are not the only one