• Dat ik voor vanavond weer beter ben.

    Want vanavond moet ik afdansen, kijk er al ene half jaar naar uit.. En morgen vertrek ik met school naar Engeland waar ik ook al half jaar naar uit kijk. Drie maal raden, gisteren werd ik wakker met koorts en ben nog steeds niet beter o-o

    Dus allemaal even duimen :'DD

    ~ Nog iemand die altijd op de verkeerde momenten ziek wordt? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik duim voor je.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben altijd op de verkeerde momenten ziek.
    En ik duim voor je
    -duimt duimt duimt-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Veel beterschap <33 Ik word altijd ziek in de vakantie of tijdens mijn examens, dus ja :'D


    Olive

    Iwanna schreef:
    Ik ben altijd op de verkeerde momenten ziek.
    En ik duim voor je
    -duimt duimt duimt-


    Echt kut he? Als je dat hebt ;p In de 1e werd ik ziek toen we al in Engeland waren --''

    @Mensen hierboven; Dankje ;D

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 11:02 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Beterschap! Ik duim ook voor je.

    Ik duim voor je.
    Heb je al Junifen genomen? Werkt bij mij altijd erg goed.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Endure schreef:
    (...)

    Echt kut he? Als je dat hebt ;p In de 1e werd ik ziek toen we al in Engeland waren --''

    @Mensen hierboven; Dankje ;D


    Haha, ik ben een keer ziek geworden 2 dagen voor judokamp.
    Toen deed ik alsof ik beter was maar naar judokamp was ik nog erger ziek :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sid schreef:
    Ik duim voor je.
    Heb je al Junifen genomen? Werkt bij mij altijd erg goed.


    Wth is dat? :'D

    @Iwanna; Aha, dat is echt rot Ö Achja, ik zet me er gewoon overheen. Ik ga zeker niet thuisblijven :'D Dan zou ik echt kotsend op bed moeten liggen en niet meer kunnen spreken o-o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Wth is dat? :'D

    @Iwanna; Aha, dat is echt rot Ö Achja, ik zet me er gewoon overheen. Ik ga zeker niet thuisblijven :'D Dan zou ik echt kotsend op bed moeten liggen en niet meer kunnen spreken o-o

    Pilletjes of siroop (bij mij pilletjes) die je koorts remmen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben altijd ziek in het weekend, in de vakantie of tijdens leuke dingen op school. ><
    Maar veel beterschap, ik hoop dat je je weer goed genoeg voelt vanavond. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb dat wel eens gehad ik heb de schoolfoto gemist de klassefoto en de eindjaars foto dat vind ik echt verschrikkelijk


    I love you Irem

    Ijsbeertje schreef:
    Ik heb dat wel eens gehad ik heb de schoolfoto gemist de klassefoto en de eindjaars foto dat vind ik echt verschrikkelijk


    Ik was vorig jaar ziek met schoolfoto en in groep 8 ook, noooooit doen. Kan je beter thuisblijven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik was vorige week ziek. Maar ben gewoon thuisgebleven.


    It's going to be difficult, but not impossible.